پیام تسلیت فرمانده سپاه خوی در پی شهادت امین رحمانی

فرمانده سپاه خوی در پی شهادت امین رحمانی اهرنجانی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۹۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

 به گزارش خبرگزار ی بسیج از خوی، سردارسرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در پی شهادت امین رحمانی اهرنجانی پیام تسلیت صادر کرد  و در این پیام ضمن ارج نهادن مقام شامخ شهدا، گفت: شهادت یک عطیه و هدیه الهی است که  نصیب هرکسی نمی شود .

وی خاطر نشان کرد: شهادت هنر مردان خداست و تصور مرگی جز شهادت برای رزمندگان اسلام غیرممکن است و به همین دلیل است که جاماندگان از شهادت به حال همرزمان خویش غبطه می خورند، شهدا با ایثار و بذل جان خود، از ناموس، حیثیت، خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و شهید شدند،  لذا راه شهدا و خط ترسیم شده از سوی آنان همان راه امامت و اسلام است.

سردار علایی افزود: امنیت و استقلال میهن اسلامی مرهون خون پاک شهداست و ما هر چه داریم از ایثارگری و از خودگذشتگی شهداء است و می دانیم که شهداء رفتند تا ما با خیال راحت در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی در پایان شهادت افتخارآمیز این بسیجی مخلص ولایت را به محضر حضرت بقیه‌الله (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، خانواده محترم این شهید و مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی علی الخصوص  استان آذربایجان غربی  تبریک و تسلیت  گفته و علو درجات را از خداوند برای آن شهید بزرگوار مسألت کرد.

گفتنی است پاسدار شهید امین رحمانی اهرنجانی جمعی گردان 305حضرت رسول (ص) در منطقه عملیاتی سردشت حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار