پاسداري جهاد مستمر در راه خداوند است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان گفت : پاسداري جهاد مستمر در راه خداوند است و تمام شدني نيست.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۲۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان در جلسه قرارگاه استمرار پاسداری در سمنان گفت:: امروز باید بفهمیم تا مهمترین تهدید برای اسلام و انقلاب چیست تا بتوانیم به بهترین شکل از انقلاب دفاع کنیم.
وی افزود: دشمنان به دنبال مرگ تدریجی انقلاب هستند و می‌خواهند ما را از درون نابود کنند که شرط پایداری نظام ما مردمداری است و باید تا حد توان مشکلات مردم را رفع کنیم.
حسینی دیباجی تصریح کرد: رهبری نسخه‌ی بسیار مهمی برای خروج از مشکلات داده اند که می‌فرمایند ما باید و در جهات مختلف مانند علم و دانش، تلاش برای انجام امورات، صبوری، استقامت و باور به امامت و رهبری قوی باشیم که همواره باید به این موارد توجه ویژه داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: تکیه گاه ما به شما وابستگان و پیشکسوتان است تا از تجربیات شما بتوانیم استفاده کنیم و باید سعی کنید تا توان و تجربه خود را انتقال دهید.
او تصریح کرد: باید امروز به فضای مجازی ورود کنیم و در این عرصه با تولید محتوا قدرتمند شویم و باید از تجربیات شما وابستگان در این عرصه استفاده شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در پایان افزود: خاطرات وابستگان باید مطرح شود تا رنگ و بوی دوران دفاع مقدس پایدار باشد و جوانان بدانند که این نظام راحت به دست ما نرسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار