تطبیق خدمات بانکی با شرایط بهداشتی جدید در بانک سرمایه
یکی از میدان های رقابت اما در روزها و ماههای اخیر در کل جهان از جمله کشور ما، میدان مواجهه مجموعه ها با مسایل بهداشتی جدید و چالش هایی است که این مسایل برای آنها پدید آورده است.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۷۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فراگیری ویروس کرونا باعث شد تا روال زندگی در جهان تغییر یابد. روالی که قرنها آدمی براساس آن مشی کرده و زندگی خود را ساماندهی کرده بود. کرونا دیکتاتورانه نظم نوینی بر جهان حاکم ساخت که گریز از آن منجر به وارد آمدن خسارت های زیانباری برای انسان ها خواهد شد. اما تطبیق با نظم نوین کرونایی احتیاج به اتخاذ آرایش خاص رفتاری و بهداشتی در امور مختلف شئون زندگی است. آرایشی که می تواند با دقت،‌ خلاء ها را شناسایی کرده و در مقابل آن رویکرد تدافعی یا حتی تهاجمی اتخاذ نمود.

سیستم ها و جریاناتی اما در این بین موفق اند که می توانند با شناخت صحیح مشکل، راه حل متناسب با آن در پیش گرفته و آسیب های ناشی از این مشکل را برای همراهان خود به حداقل ممکن برسانند.

یکی از میدان های رقابت اما در روزها و ماههای اخیر در کل جهان از جمله کشور ما، میدان مواجهه مجموعه ها با مسایل بهداشتی جدید و چالش هایی است که این مسایل برای آنها پدید آورده است. بنابراین آن مجموعه هایی که بتواند علاوه بر حرکت عمده بدنه خود،‌ رضایت مشتری را کسب کرده و سیستم را منطبق بر ارزش های جدید بهداشتی در جامعه به روز رسانی نمایند ، موفق تر ظاهر خواهد شد. از جمله این سیستم ها، بانک هایی هستند که به دلیل مراجعه زیاد جامعه به آنها باید از زیر ساخت هایی قوی برخوردار بوده و بتوانند شبکه منسجم و یکپارچه خود را با شرایط جدید بهداشتی جامعه همراستا سازند. به صورتی که هرکدام از آنها که بتوانند با سرعت ، دقت و کیفیت بالاتری به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند،‌ در رقابت مشتری مداری نیز حائز رتبه بالاتری خواهند شد.

در همین راستا اگر بانک یا موسسه ای نتواند خود را در سریعترین زمان ممکن با شرایط بهداشتی جدید جامعه همراه سازد، از گردونه رقابت با سایرین نیز عقب افتاده و نزد مشتریان ش نیز اقبال خود را از دست خواهد داد.

بانک سرمایه اما از جمله بانک هایی است که در فرصت هفت ماهه اخیر، فعالیت های مختلفی برای به روز رسانی و تطبیق سیستم خود با کرونا برای تسهیل امور مشتریانش انجام داده است. چنانکه این بانک به‌ منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب، اقدام به راه‌اندازی «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» به صورت غیرحضوری نموده است.

این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدها و افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی)، در گامی دیگر نسبت به راه‌اندازی و عملیاتی نمودن «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» در صفحه «ورود به اینترنت بانک سرمایه» اقدام نموده است.

براساس خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک سرمایه، این سرویس در درگاه اینترنت بانک با لحاظ کلیه ملاحظات امنیتی راه‌اندازی شده و مشتریان می‌توانند پس از انجام فرایندهای تعریف‌شده، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید برای درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک یا تعیین رمز جدید برای این درگاه‌ها اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است با راه‌اندازی این سرویس مشتریان ارجمند می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با فعال‌سازی اینترنت بانک خود به‌صورت غیرحضوری، نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه خود در اینترنت بانک نیز اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به شعب در این خصوص نداشته باشند.

 

ارسال نظرات