فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پیامی ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۸۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
 
پیام تبریک فرمانده سپاه استان به مناسبت هفته ناجا
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی پیامی ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا فرمانده و کارکنان انتظامی استان اردبیل تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور استان اردبیل که این روز‌ها با توجه به درگیری کشور آذربایجان و ارمنستان شب و روز تلاش می کنند تا امنیت پایدار در مرز‌های کشور عزیزمان برقرار باشد، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.
بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در فرماندهی استان اردبیل ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

سردار بابازاده - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
ارسال نظرات