فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

سپاه از ابتدای شیوع کرونا همکاری و تعامل نزدیکی با تیم های بهداشتی و درمانی داشته است

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه سپاه از ابتدای شیوع کرونا همکاری و تعامل نزدیکی با تیم های بهداشتی و درمانی داشته است،بیان کرد: طرح ضدعفونی و راه اندازی نقاهتگاه ها به سرعت انجام شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۴۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده کل سپاه امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با سرپرست دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه در محل دانشگاه دیدار و گفتگو آمادگی سپاه را در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه در جهت تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان را اعلام کرد و افزود: سپاه از ابتدای شیوع کرونا سعی کرده است ، همکاری و تعامل نزدیکی با تیم های بهداشتی و درمانی داشته باشد و از همان روز های ابتدایی طرح محله محور مقابله با کرونا ، ضدعفونی و راه اندازی نقاهتگاه ها به سرعت انجام شد.

سپاه از ابتدای شیوع کرونا همکاری و تعامل نزدیکی با تیم های بهداشتی و درمانی داشته است

وی با اشاره به شرایط خاص استان البرز از قبیل رشد جمعیت ، مهاجرپذیری و جمعیت حاشیه نشین اظهار داشت : البرز از عدم زیر ساخت های بهداشتی و درمانی رنج می برد و تا کنون با تمام تلاش های انجام شده امکانات موجود پاسخگوی نیاز جمعیت استان نیست.

سردار مولایی با اشاره به طرح 9802 و تهدیدات جدید در حوزه ی پدافند غیر عامل افزود: همه ی ما باید در مقابل تهدیدات جدید و مخاطراتی همچون کرونا آمادگی داشته باشیم و نیاز است سیستم بهداشتی ودرمانی استان با همکاری سپاه در خصوص تهدیدات جدید آموزش و آمادگی لازم را کسب کنند.

فرمانده کل سپاه امام حسن مجتبی ( ع) با بیان اینکه اگر در استان بحران و یا حادثه ناگواری اتفاق بیافتد بیمارستانی مجهز با شرایط بحرانی وجود ندارد که بتوان مدیریت درستی انجام داد تصریح کرد: البرز به شرایط ویژه ای که دارد نیاز است بیمارستان ایمن ویژه بحران های قابل توجه ساخته و راه اندازی شود.

در ادامه دکتر محمد فتحی سرپرست دانشگاه ضمن تشکر از همکاری های سپاه با تیم های بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا اظهار داشت : دانشگاه از ظرفیت های خوب سپاه در امر سلامت به ویژه در مقابله با کرونا حتما استفاده خواهد کرد چرا که این همیاری در طرح محله محور در موج اول کرونا به خوبی خود را نشان داده است.

سرپرست دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت ساخت یک بیمارستان ایمن و پیشرفته با شرایط خاص بحران در استان خاطر نشان کرد: کارگروه ساخت بیمارستان با حضور نمایندگان همه ی دستگاه ها و ارگان های ذی صلاح تشکیل شود تا بتوانیم این طرح را نه تنها بروی کاغذ بلکه در واقع عملیاتی اجرا کنیم.

وی اظهار داشت : رشد جمعیت استان3/2 می باشد که این رشد جمعیت همخوانی با روند توسعه تخت های بیمارستانی ندارد و باید توسعه تخت های بیمارستای با سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار