خبرهای داغ:

مردم استان سمنان ۳۰ میلیون تومان صدقه به روش نوین پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان درشش ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسن ویلان، بابیان اینکه بیش از ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان مستقر است، افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.
وی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد و از طرفی با توجه به شیوع کرونا، ضروری است بر روش‌های نوین تکیه کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در شش‌ماهه سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۳۰ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی بوده است.
حسن ویلان بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت، #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند، یادآور شد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه راه دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است./ع
شایان‌ذکر است، کد دستوری‌های پرداخت صدقه به روش نوین به شرح ذیل است:

شهرستان سمنان:#۰۲۳۰*۸۸۷۷*

شهرستان شاهرود:#۰۲۳۲*۸۸۷۷*

شهرستان دامغان:#۰۲۳۱*۸۸۷۷*

شهرستان گرمسار:#۰۲۳۳*۸۸۷۷*

شهرستان سرخه: #۰۲۳۸*۸۸۷۷*

شهرستان مهدی‌شهر:#۰۲۳۷*۸۸۷۷*

شهرستان آرادان:#۰۲۳۴*۸۸۷۷*

شهر بسطام:#۰۲۳۱۰*۸۸۷۷*

شهر بیارجمند:#۰۲۳۱۱*۸۸۷۷*

شهر امیریه: #۰۲۳۶*۸۸۷۷*

شهر ایوانکی:#۰۲۳۹*۸۸۷۷*
ارسال نظرات
پر بیننده ها