خبرهای داغ:
ارمنستان با در اختیار داشتن ارتفاعات توانسته تلفات سنگینی را از ارتش علی اف بگیرد. حضور ترکیه با جنگجویان وارداتی از لیبی، سوریه و عراق خطرناک ترین کار ممکن بود که از یک سیاستمدار سرزد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۰۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

خبرگزاری بسیج قزوین: در نوشته های قبلی از قدرت نظامی دو کشور درگیر برای مخاطبان شرح داده شد،اینکه پیچیدگی و طولانی شدن نبرد یک اصل برای اردوغان و اسراییل است.

ارمنستان با در اختیار داشتن ارتفاعات توانسته تلفات سنگینی را از ارتش علی اف بگیرد. حضور ترکیه با جنگجویان وارداتی از لیبی، سوریه و عراق خطرناک ترین کار ممکن بود که از یک سیاستمدار سرزد.

با ورود تروریست ها به منطقه قره باغ برای جنگ با ارمنستان اتفاقی ناگوار حادث می شود. ابتدا جنگ به صورت فرسایشی ویرانگر تا چند سال آذربایجان را رها نخواهد کرد، با سرازیر شدن تروریست ها با تفکر اخوانی وهابی پای نیروهای چچنی(شیشانی) اویغورها (چینی ترکستان) به منطقه باز خواهد شد و بزرگترین گروه تروریستی را در قفقاز شکل می دهند. ناامنی گسترده برای ایران و روسیه از پیامد های اقدام خطرناک اردوغان و الهام علی اف است.

روسیه و ایران هرگز اجازه نخواهند داد استقرار یک منطقه خود مختار تروریستی شکل بگیرد. انتقال عناصر داعش توسط ترکیه عربستان اسراییل به شمال غربی ایران یکی از اصلی ترین گزینه برای نا امن سازی ایران است. اسراییل و ترکیه خون جوانان شیعه آذربایجان را خواهند ریخت و آنقدر این کشور را در جنگ تضعیف می کنند که نای اعتراض نداشته باشد و از چپاول خاک آذربایجان لذت ببرد.

ارتش آذربایجان به عنوان یک کشور شیعه با رهبری سنی مذهب و اخوانی مسلک در این جنگ متلاشی می شود، جنازه های جوانان شیعه قربانی طمع اردوغان و رییس جمهور فاسدش می شود.قره باغ خاک آذربایجان است اما به جای استفاده از اسراییل و ترکیه می توانستند بر ایمان شیعه و الگوی عاشورایی آنها تکیه کنند.

در هر صورت روسیه هیچ وقت نمی تواند شکست ارمنستان را شاهد باشد و تنها پایگاه خود در منطقه قفقاز یا جنوب خزر را تخلیه و آن را به آمریکا و اسراییل تحویل دهد. ترک ارمنستان نا امنی روسیه در داخل است. پایگاه گیومری روسیه با داشتن هزار و ۷۰۰ نیروی ویژه روس یکی از مراکز مهم کنترل ترکیه و ناتو در مرز قفقاز می باشد. هدف اسراییل و غرب در این پازل محاصره ایران و روسیه و تاسیس پایگاه های نظامی برای آموزش تروریست ها علیه امنیت ملی ایران و روسیه است.

عقب نشینی روسیه از پایگاه گیومری و شکست ارمنستان برابرست با شکل گیری قدرتمند تروریست های چچنی و هسته ترکستانی آن برای نا امنی، جنگ فرسایشی علیه روسیه و ایران است.
در آن صورت ایران از شمالغرب خود در کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، سیستان، شمال شرقی تایپاد، جنوب (کرمان هرمزگان خوزستان) در گیر حملات متعدد خواهد شد و بخش اعظمی از توان اطلاعاتی کشور را در امنیت پایدار می گیرد. سیستم های نظامی و سپاه قدس مراقب شکل گیری گروه سلطان مراد و گرگها باشند.

 

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها