حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: نیروی انتظامی نماد عدالت و خدمت به مردم و مظهر اقتدار و مهربانی است.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام مقدس اسلامی و نماد عدالت و خدمت به مظلومین و خدمتگزار شایسته مردم و مظهر اقتدار و مهربانی است.

وی افزود: حضور پرصلابت و هوشمندانه نیروی انتظامی در عرصه مقابله با بزه‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرز‌های کشور، پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار و قانون‌شکنان و خدمات شبانه‌روزی و تلاش‌ها و فداکاری‌های این نهاد در راه تأمین و برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

فتاحیان تصریح کرد: نیروی انتظامی، مظهر امنیت است و نخواهد گذاشت که امنیت و آرامش هموطنان عزیز ما در هیچ کجای ایران پهناور اسلامی به خطر بیفتد.

 همچنین سرهنگ علی سپه­وند فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به استمرار اتحاد، همدلی و همکاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان دو مجموعه انتظامی و سپاه در سطح شهرستان تأکید کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن ۱۳ مهر، مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار گردید لوح تقدیر و قابی مزین به نام سرور و سالار شهیدان به ایشان اهدا گردید.

ارسال نظرات