خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد/طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم است، گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در آئین تجلیل از روحانیون و طلاب مدافع سلامت در گرمسار اظهار داشت: دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیستم بود، ابراز داشت: ایران اسلامی با 27 کشور مستقیم و غیرمستقیم مبارزه می‌کرد و 400 شرکت ارتش عراق را مجهز به تسلیحات شیمیایی کردند و این در حالی بود که ایران امکانات نظامی چندان قوی نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه شهادت‌طلبی رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود، یادآور شد: رزمندگان به تعبیر امام خمینی (ره) مدافع بودند نه مهاجم و جنگجو و مشارکت و همدلی رزمندگان در جبهه که دانشگاه بشریت بود زمینه را برای پیروزی آنان فراهم ساخت.

وی با اشاره به برکات دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس تجربیات زیادی را برای گام اول انقلاب داشت که امروز برای گام دوم انقلاب می‌توان از آن تجربیات بهره‌برداری کرد.

دیباجی تربیت انسان‌های ولایی و اجتماعی از برکات مهم دفاع مقدس دانست و گفت: حضور فعال و ایثارگرانِ کادر درمان برای حفظ سلامت مردم در جامعه امروز نیز یک جهاد محسوب می‌شود که پاداش اخروی برای آنان به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها