خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار:

شهدا با عزمی راسخ برای رسیدن به اهداف والا و لبیک به رهبری از جان خود گذشتند

مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: شهدا با عزمی راسخ و شجاعتی وصف‌ناپذیر از جان خود برای رسیدن به اهداف والا و لبیک به رهبری گذشتند.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۸۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

شهدا با عزمی راسخ برای رسیدن به اهداف والا و لبیک به رهبری از جان خود گذشتندبهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه شهدا مقام والایی دارند، اظهار داشت: شهدا با عزمی راسخ و شجاعتی وصف‌ناپذیر از جان خود برای رسیدن به اهداف والا و لبیک به رهبری گذشتند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان اسلام با آفرینش حماسه‌های شجاعت افتخار انقلاب را برای ما به ارمغان آوردند و ما بر خود واجب می‌دانیم که در قبال این جانفشانی‌ها با دلجویی از خانواده‌های شهدا یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار تصریح کرد: در همین راستا و با و با توجه به وضعیت موجود شیوع کرونا با حضور مربی حلقات صالحین شهید «بهرامی» با سه خانواده شهید روستای آبرومند دیدار داشتیم.

وی افزود: سرکشی و دلجویی از سه خانواده شهید روستا، مادر شهیده «موسوی» و خانواده شهید «اکبر بهرامی»، خواهر شهید نیروی انتظامی «ابراهیم زارعی» همراه با خاطره گویی در مورد زندگی شهدا و خصلت‌های شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات