خبرهای داغ:

شهدا به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی سمنان گفت: شهدا به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند
کد خبر: ۹۲۸۳۰۸۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه، همزمان با ماه صفر، ویژه برنامه سوگواری سید و سالار شهیدان با عنوان شهدا آبروی محله، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با همکاری پایگاه بسیج خواهران آسیه (س)، مجمع و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله کریم اهل بیت (محله اسلامی) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عامری برگزاری یادواره شهدای «آبروی محله» را یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج دانست و اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: شهدا به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.
مسئول حلقات صالحین سپاه ناحیه شهرستان سرخه افزود: «کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود».
عامری با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت‌های سنگین در جامعه هستند. خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا با عنوان شهدا آبروی محله، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.
وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها