خبرهای داغ:
در دیدار معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با مدیر عامل هلال احمر استان مطرح شد
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با حضور در هلال احمر با مدیر عامل استان دیدار و پیرامون همکاری های متقابل به تبادل نظر و گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۴۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این دیدار الیاس گلمحمدزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر لزوم برگزاری یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در تبریز تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: مهم ترین دغدغه ما امروز خدمت به مردم است و در این ایام کرونایی باید کمک های مومنانه تداوم داشته باشد.

دکتر حمید حسین پور؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ رزمندگان و ایثارگران گفت: امروز اقتدار و امنیت کشور ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و نیروهای مسلح و سپاه همیشه سرافراز است.

حجت الاسلام واعظی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار سپاه را چشم بیدار نظام دانست و افزود: سپاه حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی است و امنیت ما مدیون رشادت های سپاهیان است.

 در این دیدار طرفین بر پیگیری جدی موارد و مسائل مربوط به امور املاک و ابنیه مورد بحث تاکید کردند.

تاکید برای برگزاری یادواره شهدای امدادگر / سپاه چشم بیدار نظام

همچنین در این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اهدای لوحی از تلاش های مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تجلیل و برای وی در مسئولیتشان آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات