در سفر یک‌روزه معاون اداره کل ورزش و جوانان به ابرکوه انجام شد

افتتاح خانه ژیمناستیک و تکریم و معارفه روسای چند هیئت ورزشی در ابرکوه

در سفر یک‌روزه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، خانه ژیمناستیک ابرکوه افتتاح و آیین تکریم و معارفه روسای هیئت‌های ورزشی انجام شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۶۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سید احمد هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سفر خود به ابرکوه در آیین افتتاحیه خانه ژیمناستیک ابرکوه شرکت کرد.
سالن شهید فلاح زاده که متعلق به ناحیه مقاومت بسیج است، طی تفاهم‌نامه‌ای در قالب خانه ژیمناستیک به مدت سه سال جهت بهره‌برداری در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفت تا با همکاری اداره کل تجهیز و آماده استفاده برای ورزشکاران باشد.
در ادامه آیین تکریم و معارفه روسای هیئت‌های والیبال، ژیمناستیک و انجمن‌های ورزشی در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد که طی آن از تلاش‌های روسای سابق تجلیل و سید حبیب زارعی (والیبال)، سید سجاد ابطحی (انجمن‌های ورزشی) و سمیه خانی نژاد به‌عنوان روسای جدید معرفی شدند.
محمد کاظمی نسب در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: با تقویت اقدامات انجام شده و تلاش مضاعف، دست‌یابی به اهداف ورزشی در شهرستان ابرکوه با تعامل و همکاری همه مسئولین ذی‌ربط امکان‌پذیر است.
فرماندار ابرکوه رشته والیبال را یکی از ورزش‌های ریشه‌دار، پرطرفدار و فعال شهرستان دانست و اذعان کرد: امید است با حمایت مسئولین استان و تکیه بر توان بالای ورزشکاران شهرستان بتوانیم شاهد آینده‌ای درخشان برای این رشته باشیم.
کاظمی نسب تصریح کرد: امید است با غلبه بر شرایط کرونایی بتوانیم صاحب تیم‌های برجسته‌ای باشیم تا در آینده‌ای نه چندان دور در یک رشته ورزشی تخصص‌های لازم را کسب کرده و شاهد توسعه و اثرات مثبت آن در بخش‌های مختلف جامعه باشیم.
در ادامه این نشست مسئولین هیئت‌های مختلف به بیان مشکلات پیش روی توسعه ورزش از جمله، کمبود اعتبارات جهت اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف استانی و کشوری، کمبود تجهیزات و امکانات به روز، بُعد مسافت تا مرکز استان و ... پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار