در ارتباطی تصویری با ریاست جمهوری؛

پروژه آبرسانی روستای ملک آباد ملکشاهی افتتاح شد

پروژه آبرسانی به ۱۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی و اراضی شیب دار روستای ملک آباد شهرستان ملکشاهی در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری به صورت زنده افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۸۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز روستائیان و عشایر، در ۱۴ استان کشور، طرح های عمرانی به طور همزمان با حضور رئیس جمهوری محترم از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد، این مراسم با  حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی استان در محل  پروژه با ارتباط زنده تلویزیونی سراسری برگزار شد.

سردار « جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی و اراضی شیب دار  روستای ملک آباد ملکشاهی تصریح کرد: این طرح با تلاش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و گروه های مردمی به ثمر رسیده است.

وی یادآور شد: برای احیای  ۱۵۰ هکتار از اراضی منطقه، ایجاد ۴ کیلومتر راه دسترسی به اراضی،  ایجاد ۲کیلومتر جاده دسترسی به محل چشمه،  اجرای ۱۲۰۰ متر گابیون بندی در بالادست حوضچه با محوریت منابع طبیعی استان و  احداث حوضچه برداشت و اتاقک پمپاژ خانه انجام شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  احداث خط انتقال برق به طول ۶ کیلومتر توسط سپاه،  ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار برای ۱۵۰ هکتار از اراضی این منطقه توسط جهاد کشاورزی استان نیز از دیگر فعالیت هایی بوده است که برای اجرای این پروژه انجام شده است و به طور قطع نقش مهمی در راستای محرومیت زدایی در این منطقه ريال ایجاد اشتغال و رونق و جهش تولید محصولات کشاورزی خواهد داشت.

سردار شاکرمی گفت: احیای ۳۰ هکتار از اراضی شیب دار، احیای ۱۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی، اجرای طرح پرورش ماهی کپور در مخزن ۴۵۰۰ مترمکعب، اشتغال ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و  مهاجرت معکوس از مزایای ویژه بهره برداری از  این طرح است.

 

ارسال نظرات