سید مجید مومنی گفت : هدایت گری و تعریف صحیح از چگونگی و چرایی انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان وظیف امروز رسانه هاست که در این میان خبرگزاری بسیج باید پرچم دار انقلابی گری در این حوزه باشد.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید مجید مومنی مدیرکل امام خمینی (ره)کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه نقش رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی که باحضور خبرنگاران خبرگزاری بسیج برگزار شد افزود:  دروصیت نامه سیاسی و الهی خود تأکید بسیار به توجه به محرومان داشتند. مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود تأکیدات بسیاری به رسیدگی به محرومان دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه هنر کمیته امداد خودکفایی افراد نیازمند است، اظهار کرد: خوشبختانه کمیته امداد از اعتماد و مقبولیت مردمی بهره مند است وایجاد توانمندسازی و حمایت از کارآفرینی از مهم ترین است.

سید مجید مومنی رسالت خبرگزاری بسیج را مهم و ارزشمند برشمرد و افزود:تبیین سازی و آگاهی بخشی صحیح به دور از نگاه های جناحی و گروهی یکی از محاسن این رسانه انقلابی محسوب می شود و اعتماد مردم و بخش های گونانگون اجرایی ناشی از این موضوع مهم می باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه حضور جوانان مومن وانقلابی راهگشای بسیاری از مشکلات و گره های موجود در جامعه است افزود: تلفیق معنویت و تخصص همراه با اخلاص نیاز اصلی خبرنگاران جوان و دغدغه مند در حوزه رسانه به ویژه جریان سازی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هدایت گری و تعریف صحیح از چگونگی و چرایی انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان وظیفه امروز رسانه هاست که در این میان خبرگزاری بسیج باید پرچم دار انقلابی گری در این حوزه باشد.

مومنی خاطرنشان کرد:خدمات مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) ماندگار اثر بخش و امیدوار کننده است لذا ترویج این فرهنگ عظیم نوع دوستی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه وظیفه سنگینی است که رسانه همچون گذشته ما را یاری ککند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات