معاون روابط عمومی سازمان بسیج خبر داد
در دهه آخر صفر، خدمات تخصصی قشری ارائه شده و سبد معیشتی توسط بسیج مهندسین کشاورزی در سطح کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۶۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

 مقطع سوم کمک مومنانه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، مقطع سوم از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه را تشریح نمود.

سرهنگ محمد یوسفیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری دو مقطع پیشین کمک مومنانه گفت: مرحله اول نهضت کمک مؤمنانه از ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید فطر ادامه پیدا کرد . مرحله دوم این نهضت عظیم نیز در دو مقطع انجام شد و مقطع سوم آن در حال انجام است. مقطع اول در دهه امامت و ولایت از روز عید قربان تا روز عید غدیر و مقطع دوم در دهه اول ماه محرم الحرام برگزار شد و مقطع سوم این نهضت همزمان با روزهای پایانی ماه صفر انجام خواهد شد.

وی در مورد نوع کمک های مومنانه این مقطع ادامه داد: در مقطع سوم این نهضت، در روز پانزدهم مهرماه گوشت قربانی و نذورات توسط بسیج عشایری در سطح کشور توزیع شده و در روز هفدهم مهرماه اطعام نیازمندان در موکب ها توسط سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در سطح کشور انجام خواهد گرفت.

یوسفیان درباره سایر اقدامات مقطع سوم اظهار داشت: در روز بیست و سوم مهرماه سبد معیشتی و طعام توسط همه اقشار بسیج در استان های مختلف کشور توزیع می گردد.
وی افزود در دهه آخر صفر همچنین خدمات تخصصی قشری ارائه شده و سبد معیشتی توسط بسیج مهندسین کشاورزی در سطح کشور توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات