رئیس قرارگاه شهید سلیمانی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود بر لزوم تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و محروم توسط خیران تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۹۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در آیین توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شاهرود در سالن ورزشی مالک اشتر این شهر، با تقدیر از زحمات انجام‌شده در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: این تلاش‌ها دارای اجر دنیوی و اخروی است و از سپاه، و بسیج و آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تقدیر می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیاز روز دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموز امروز ما به تبلت نیاز دارد؛ هر چند کیف و دفتر هم مهم است، اما اولویت دانش‌آموزان، امروز تبلت است که خیران باید در این مسیر حرکت کنند و ستاد اجرایی فرمان امام راحل هم البته تعداد زیادی تبلت تهیه و توزیع کرده است.
امام جمعه شاهرود با دعوت از خیران و کسانی که نذر عام در دهه آخر صفر دارند، برای صرف این خیرات در امر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند افزود: این ابزار نوین در اولویت تأمین برای دانش‌آموزان و دانشجویان است و باید در این مسیر حرکت کنیم.
امینی بیان کرد: تهیه کتب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان نیازمند نیز مورد توجه باشد تا جبران کم‌کاری درسی این دانش‌آموزان شود.
در این مراسم که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسؤولان شهر حضور داشتند بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به گروه‌های جهادی و محلات اسلامی شهرستان تحویل شد تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها