بیدخام افزود: شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز اقدام به اجرای برنامه های باموضوع اربعین حسینی نموده واجرای آن با تبلیغات محیطی و الکترونیکی در سطح مناطق آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۴۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه اجرایی یکپارچه اربعین حسینی شرکت مخابرات ایران گفت :پیاده روی اربعین یکی از آیین های شیعیان است که هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی برگزار می شود به نحوی که این رویداد در سال های اخیر به بزرگترین گردهمایی سالیانه مذهبی در جهان ثبت گردیده است ، اما امسال بنا به شیوع ویروس منحوس کرونا که بر تمام شئون زندگی مردم در سطح جهان تاثیراتی گذاشته و بنابر رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص مراسم اربعین حسینی ،شرکت مخابرات ایران این مراسم را متفاوت‌تراز سال‌های گذشته برگزار می کند .

بیدخام افزود: شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز اقدام به اجرای برنامه های باموضوع اربعین حسینی نموده واجرای آن با تبلیغات محیطی و الکترونیکی در سطح مناطق آغاز می شود.
محمدرضا بیدخام به پخش برنامه زنده ویژه اربعین حسینی در روز چهارشنبه (شانزدهم مهرماه )راس ساعت ۸:۳۰ و پخش زنده زیارت اربعین حسینی در روز پنچ شنبه (هفدهم مهرماه )راس ساعت ۸:۳۰صبح اشاره کرد و گفت: هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی می‌توانند این برنامه ها را از طریق پیج اینستاگرام tci.ir شرکت مخابرات ایران و هم چنین پیج های اینستاگرامی مخابرات مناطق دنبال کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به تهیه کلیپ تور مجازی پیاده روی اربعین حسینی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این تور مجازی پیاده روی از ایلام تا کربلاست و قطعاً این مهم توسط همکاران روابط عمومی مناطق در گروههای مجازی منتشر و لینک آن به آدرسhttp://360p.ir/3 قابل مشاهده برای هموطنان عزیز می باشد.

وی افزود: اجرای طرح هر خانه یک حسینیه و فراخوان ارسال ویدئویی یک‌دقیقه‌ای از مراسمات عزاداری هموطنان از ۱۶ مهر ماه لغایت ۱۹ مهرماه از مهم ترین برنامه اجرایی یکپارچه اربعین حسینی و ان شاالله فراخوان مربوط به اطلاع رسانی نسبت به ارسال عکس و جمع‌آوری ویدئوها از عزاداری اربعین حسینی متعاقبا اعلام و با انتخاب داوران جوایزی به آثار برگزیده اهدا خواهد شد .
محمدرضا بیدخام افزود : با توجه به همزمانی روز اربعین با روز جهانی کودک و پست شرکت مخابرات ایران مسابقه ای تحت عنوان نامه ای به امام حسین علیه السلام را برای کودکان و فرزندان همکاران باموضوعات آزاد در تاریخ هفدهم مهرماه اجرا می نماید و ان شاءالله به بهترین نامه ها جوایزی اهدا خواهد شد ‌.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد: جهت فرهنگ سازی از اجرای مراسم اربعین حسینی در ایام کرونا و ترغیب همکاران به انجام اقدامات خیرخواهانه ، خلاقانه ترین اقدام از سوی خانواده های همکاران انتخاب ودر سایت و پرتال شرکت مخابرات ایران بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات