فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با بسیج:

تشریح اقدامات بسیجیان در راستای خدمت رسانی به جامعه/ امروز وظیفه بسیج خدمت به مردم است

فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری سپاه قدس گیلان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به جامعه گفت: امروز وظیفه بسیج خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۲۸۳۴۷۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

کیوان نوری در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به اینکه هر مجموعه و مدیری باید برای هر عملکردی، اهدافی را دنبال کند، اظهار کرد: برای رسیدن به هر هدفی باید برنامه ریزی صورت گیرد و مجموعه بسیج نیز اهداف مشخصی دارد که مهمترین این اهداف خدمتگزاری به مردم است.

فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان به اینکه بسیج یک شجره مقدس است، افزود: ما همه کارها و فعالیت‌های بسیج را در یک مکان مقدسی، به نام مسجد محوریت دادیم، به این صورت که محل برنامه ریزی، تصمیم گیری و سایر مسائل در مسجد صورت میگیرد.

وی با تاکید به اینکه فعالیت‌های مهمی حول محور مساجد توسط بسیج صورت میگیرد، بیان کرد: تاکنون برای تهیه جهیزیه، تهیه ۱۰ واحد مسکن برای محرومین و رفع سایر مشکلات مردمی با کمک خیرین در مساجد صورت گرفته است‌.


فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات این حوزه در ایام کرونا خاطرنشان کرد: تولید بیش از 7 هزار ماسک, خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و تکفین و تغسیل اموات کرونا از جمله اقدامات انجام شده در ایام کرونا بود که توسط بسیجیان انجام شد.

نوری گفت: برای مشکل ترک اعتیاد در برخی محلات، از ظرفیت خیرین استفاده کردیم برای فرستادن این افراد به کمپ اعتیاد و همچنین در مساجد برخی محلات کلاس‌های ترک اعتیاد به صورت هفتگی دایر است.

فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به خدمات اجتماعی مشترک بین بسیج و خیرین، اظهار کرد: برخی روستاها از نعمت آب شرب محروم بودند، برخی راه‌ها در بعضی محلات به صورت صعب العبور بود و برای دانش آموزان نیز درتهیه بسته‌های آموزشی و برقراری کلاس‌های تقویتی اقداماتی بود که به کمک خیرین توانستیم این مشکلات را نیز برای مردم حل کنیم.

وی با اشاره به حضور بسیج در بلایای طبیعی افزود: در سیل سال گذشته در گلستان ۲۱ نیسان که دارای اقلامات خوراکی و غیر خوراکی بود، توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت تهیه شد و برای سیل زدگان عزیز ارسال شد.

نوری با بیان به صحبت‌های مقام معظم رهبری که بسیجی باید وسط میدان حضور داشته باشد، گفت: امروز رسالت اصلی بسیج جهت حفظ انقلاب این است که خدمتگزار مردم باشد و در تمامی برهه‌ها چه تهدیدات فرهنگی و چه تهدیدات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید بسیج و بسیجی پای کار باشد و مشکلی از مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار