فرمانده حوزه ۷۱۱ عمار یاسر شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با «بسیج»؛

بسیجیان نسل چهارم انقلاب ادامه دهنده راه شهدا هستند

فرمانده حوزه ۷۱۱ عمار یاسر شهرستان نظرآباد گفت: بسیجیان نسل چهارم انقلاب ادامه دهنده راه شهدا هستند و در این راه ثابت قدم خواهند ماند.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۱۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار حسین وادی خیل ضمن اشاره به روحیات بسیجیان دریادل این حوزه علت موفقیت خود را سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم دانست و بیان کرد: تشکیل صندوق های قرض الحسنه در سال ۹۸ در محله های پایگاه شهدای جامع روستای دنگیزک و دیگر محلات یکی از اقدامات موثر در رفع مشکلات مردم بود که مورد استقبال اهالی وساکنین محل قرار گرفت.

بسیجیان نسل چهارم انقلاب ادامه دهنده راه شهدا هستند

وی در ادامه اظهار داشت: از جمله اقدامات مهم ایجاد گشت های محل محور رضویون بود که ایجاد امنیت پایدار در سطح محله ها بود و به نوعی مردمی کردن امنیت در محله ها را ایجاد کرد این کار هم با کمک عزیزان نیروی انتظامی و گردان امنیتی امام علی علیه السلام و به خصوص بسییجان همییشه در صحنه پایگاه های مقاومت بود که ما تونستیم سطح امنیت را درشهر ارتقا بدهیم.

فرمانده حوزه ۷۱۱ عمار یاسر در ادامه بیان کرد: سعی و تلاش ما و بسیجیان این بود که برنامه های اعتلای بسیج به نحو احسن انجام شود که به حول قوه الهی و با کمک تمام بسیجیان این برنامه ها انجام شد که در کنار بحث کرونا یک اتفاق مبارکی صورت گرفت که آن هم انسجام و حضور پر شور گروه های جهادی بود.

وی افزود: در فاز بعدی که طرح مواسات و همدلی مومنانه بود در واقع لبیکی بود به بیانات مقام معظم رهبری، ما در صدد هستیم که امسال هم در برنامه های پیامد محوری که جزء شاخصه های اصلی برنامه سال ۹۹ می باشد انشالله با پیاده کردن برنامه ها بستری را به وجود بیاوریم که مردم اثر و برکت کار بسیج را در سطح حوزه استحفاظی مردم ببینند.

وی در پایان از زحمات و کمک های بی وقفه برادران نیروی انتظامی که شبانه روز همکاری های فراوان و چشم گیری با حوزه ۷۱۱ عمار یاسر را داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار