سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان خبرداد:

وضعیت فراهان قرمز شد /تجمعات و سفر به فراهان ممنوع است

حسین معمارنیا گفت: از مردم فرهیخته فراهان ، هم استانی ها و هموطنان درخواست اکید داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی جداً پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۳۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری فراهان گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم از جمله راهپیمایی و عزاداری اربعین حسینی (ع) توسط هیات های مذهبی و برپایی ایستگاه های صلواتی در این شهرستان برای حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

حسین معمارنیا افزود: همچنین برگزاری مراسم ختم در مساجد ، حضور در آرامستان‌ها ، تعزیه خوانی و برگزاری همایش و جلسات غیر ضروری ادارات در شهرستان فراهان ممنوع است.

وی تصریح کرد: نباید خدمت و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان، روحانیت و نیرو‌های جهادی، اصحاب رسانه، نیرو‌های خدوم انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران و هلال احمر را فراموش کنیم و باید با همراهی و همدلی یکدیگر برای شکست نهایی ویروس منحوس کرونا تلاش کنیم.

معمارنیا با بیان این‌که تجمعات و تماس افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی موجب افزایش سرعت انتقال ویروس شده و وضعیت پرخطری را فراهم می کند، افزود: حضور افراد در تجمع‌های زیاد و همچنین جابه‌جایی افراد، سرعت شیوع ویروس کرونا را افزایش داده و جان افراد به شدت در معرض خطر قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری فراهان ادامه داد: از مردم فرهیخته فراهان ، هم استانی ها و هموطنان درخواست اکید داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی جداً پرهیز کنند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان فراهان و شهرهای تابعه گفت: بی تردید هر نوع سفر چه به این شهرستان چه به مکان دیگری در شرایط فعلی دامنه گسترش ویروس کرونا را در مناطق کشور بیشتر و تلاش های مدافعان سلامت و دیگر هموطنان را بی اثر می کند.

معمارنیا افزود: شایسته است مردم فهیم و آگاه به منظور حفظ سلامت خود با لغو مسافرت غیرضروری به شهرستان فراهان زنجیره گسترش کرونا را قطع کنند تا بزودی شاهد نابودی ویروس و بازگشت به شرایط عادی زندگی باشیم.

این مسئول اظهار کرد: همکاری مردم برای کنترل بیماری کووید- ۱۹ موضوع مهم و توصیه ستاد مبارزه با کروناست امیدواریم همانند گذشته مردم و مسافران پایبند مقررات باشند.

معمارنیا گفت: مردم و مسافران اگر روزهای تعطیل از منزل خارج نشوند قطعا این امر به پیشگیری و مبارزه با کرونا کمک می کنند که این کار و همکاری آنها خیلی هم ضروری است.

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: با عنایت به منویات ولی امر مسلمین (روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین بگویید ما دلمان میخواست بیاییم، نشد. تا یک نظری بکنند، یک کمکی بکنند.)متواضعانه از مردم درخواست می‌کنم به خاطر سلامتی خود و سایرین از تماس و ارتباط حضوری ، مسافرت های غیرضروری پرهیز ؛ فاصله اجتماعی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار