سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد :

ورزشکاران سپک تاکرا بانوان به صورت مجازی در اردوی فدراسیون شرکت داشتند

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:انجمن هیاتهای ورزشی استان و زیر نظر فدراسیون به صورت مجازی برای ورزشکاران خود در رده سنی بالای 18 سال و زیر 18سال اردوی متبوع برگزار نمود.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبگزاری بسیج استان مرکزی ، مهین علی بخشی سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت : انجمن هیاتهای ورزشی استان مرکزی به صورت مجازی اردوی ورزشکاران خود را در رده سنی بالای 18 سال و زیر 18سال را با اعلام فدراسیون متبوع برگزارکرد.

وی بیان کرد : این ورزشکاران با اعلام فدراسیون در تکنیک هایی که به آنها معرفی شده به انجام این حرکات پرداخته و به صورت کلیپ تصویری برای فدراسیون ارسال نموده اند.

سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان نمود : هفت اردونشین در رشته سپک تاکرا بوده اند که در رده سنی بالای 18سال خانمها مریم مرادمنش ، ریحانه راهزانی ، زهرا امامی و فاطمه حری همچنین در رده سنی زیر 18سال خانمها الهه شهری ، فاطمه اناری و زهرا اناری حضور داشتند که هر دوره به مدت دوهفته به طول می انجامد.

ارسال نظرات