خبرهای داغ:
شهید جواد کرمانی.

خیر و صلاح شما حرکت در راه اسلام و قرآن است

شهید والامقام جواد کرمانی از جمله شهدای بزرگوار استان قم است که در وصیتنامه اش خیر و صلاح امت را حرکت در راه اسلام و قرآن بویژه رعایت تقوی، اقامه عزای سیدالشهدا (ع) و اطاعت از امر، ولی فقیه را می‌داند.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۵۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شهید جواد کرمانی فرزند نصرالله متولد اول اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در قم بود. وی یکبار در عملیات کربلای ۸ مجروح شد و در اعزام بعدی ششم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ منطقه حلبچه (خُرمال) به مقام رفیع شهادت نائل آمد. شهید کرمانی از سن ۲۰ سالگی کارمند بانک کشاورزی بود و پس از شهادت، نامش در زمره شهدای کارمند استان قم ثبت شد.

در بخش‌هایی از وصیتنامه شهید جواد کرمانی آمده است: حمد و سپاس خداوندى که به ما رهبرى عطا فرمود: تا ما را از منجلاب فسادى که دو هزار و پانصد و اندى سال حکومت ننگین ستم‌شاهى براى ما ایجاد کرده بودند رهایى بخشد و پرچم خونین اسلام لاله‌گون را بر دوش نهاد و راه شهادت را که به دست ستمگران به کوره راهى تبدیل شده بود، مرمّت نمود به مقلدانش عبور از این راه را نشان داد تا به لقاء خداوندشان رسند.

با درود به ارواح مطهر تمامى شهداى راه حق و فضیلت به خصوص معلم و الگویم راحت جانم و قوت قلبم و گل از دست رفته‌ام برادر شهیدم حسین که از وصفش نتوانم گفت که در مقابلش فردى حقیر و ناچیز بودم همچنین برادر دیگرم شهید على ولى‌محمدى.

و، اما بعد راهى بس دشوار ولى بس بزرگ و عظیم و با برکت که خداوند مرا در این راه رهنمون سازد تا به لقایش رسم (ان‌شاءالله) در پیش است.

ابتدا وصیت کلى به خانواده‌ام و هر کس که خود را منسوب به من مى‌داند دارم و آن این است که در خط ولایت فقیه باشید همه جا در کنار روحانیت متعهد باشید و تا آخرین لحظات عمرتان دست از امام برندارید؛ جنگ را مسئله اصلى بدانید و جبهه‌ها را پر کنید همیشه به فکر آخرت باشید و تقوى پیشه کنید.

برادرانم! در خط قرآن و اسلام و جبهه باشید که خیر و صلاح شما در آن است... و از قرآن هیچگاه جدا نباشید. عزاداری سیدالشهدا (ع) را برپا کنید. خواهرانم فقط به شما وصیتم این است که عقیده راسخ به اسلام و حجاب داشته باشید و با تقوى باشید و کارى نکنید که در شأن خواهر دو شهید نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار