لزوم نگاه اولویت دار صنعت پتروشیمی به مردم در خدمت رسانی

امام جمعه کنگان گفت: در کنار توسعه صنعت، توسعه خدمات عام المنفعه به مناطق پیرامونی در شهرستان کنگان و عسلویه ضروری است.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۶۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
لزوم نگاه اولویت دار صنعت پتروشیمی به مردم در خدمت رسانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه شهرستان کنگان گفت: در کنار توسعه صنعت، توسعه خدمات عام المنفعه به مناطق پیرامونی در شهرستان کنگان و عسلویه ضروری است.

وی افزود: اکنون بخش قابل توجهی از خدمات در حوزه‌های مختلف در شهرستان کنگان مربوط به شاغلین در صنعت و خانواده‌های آنهاست و از این حیث کمک نفت به شهرستانی مانند کنگان در وهله اول خدمت به خانواده‌های خود نفت است.
 
محمودی به لزوم نگاه اولویت دار در ارائه خدمت به دو شهرستان کنگان و عسلویه اشاره و عنوان کرد: کنگان و عسلویه به دلیل میزبانی صنعت و پذیرش تبعات ناشی از آن و شاخص‌هایی مانند جمعیت، تعدد فاز‌های پالایشگاهی، آلایندگی و مانند آن در دریافت خدمات از سوی صنعت بایستی به صورت خاصی دیده شود و اینکه مانند دیگر نقاط استان دیده شود خلاف انصاف و عدالت است.
 
امام جمعه کنگان به مطالبات شهرستان کنگان به ویژه جوانان در حوزه اشتغال و در بحث جذب پنجاه درصدی نیرو‌های بومی پرداخت و گفت: مطالبه کارگری، تاکید بر لزوم توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف دینی، اجتماعی، آموزشی و فرهنگی، محرومیت زدایی و هنری و ورزشی از جمله مواردی ایست که مجموعه صنعت توجه لازم به آن داشته باشد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار