مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی خبرداد:

بازگشت وضعیت توزیع گاز مایع از هفته آینده/ مصرف گاز LPG توسط خودروها کار غیراستاندارد و اقدام خطرناک

سعید جمشیدی گفت: اخیرا با انجام عملیات اورهال در پالایشگاه شازند میزان تولید گاز مایع کاسته شد که از روز شنبه به وضعیت به حالت عادی برمی گردد.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۹۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سعید جمشیدی  مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل عملیات اورهال پالایشگاه شازند از شنبه به وضعیت قبل بر می گردد .

وی  از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را تامین گاز مایع برای خانوارها دانست و گفت :شهروندانی که از نعمت گاز طبیعی محروم بوده گازرسانی به منازل آنها از سوی دولت مقدور نیست بصورت ویژه انجام خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه  یک هزار و 500 خانوار در استان مرکزی به دلیل عدم بهره‌مندی از گاز طبیعی از گاز مایع استفاده می‌کنند گفت:شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خود را موظف می داند گاز مصرفی مورد نیاز این خانوارها را تامین کند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی تصریح کرد: این شرکت علاوه برتامین مصرف خانوارها موظف به تامین نیاز اصناف نیز می باشد که حتما می بایست پروانه قانونی داشته باشند.

جمشیدی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ مشکلی در تامین سوخت گاز مایع در استان وجود ندارد، گفت: اخیرا با انجام  عملیات اورهال در پالایشگاه شازند میزان تولید گاز مایع کاسته شد که از روز شنبه به وضعیت به حالت عادی برمی گردد.

وی تاکید کرد :مصرف گاز LPG توسط خودروها کار غیراستاندارد و اقدام خطرناک بوده که می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، امادیده می شود که بسیاری از رانندگان بی‌توجه به این مسئله نسبت به استفاده از این سوخت اقدام ‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت هزینه‌های تبدیل خودروهای عمومی از جمله تاکسی، وانت بارها،ون‌ها و حتی کامیونت‌ها به سوخت سی ان جی را رایگان کرده متقاضیان می‌توانندبا مراجعه به سایتgcr.niopdc.ir نسبت به گاز سوز کردن خودروی خود اقدام کنند که تاکنون یک هزار و 500 متقاضی مراجعه و اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار