خبرهای داغ:

تشکیل مجمع عمومی مواکب در لرستان برای محرومیت‌زدایی

مسوول موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد از ایجاد مجمع عمومی مواکب استان خبر داد و گفت: در این مجمع قرار بر استفاده از ظرفیت همگانی برای ارائه خدمات باکیفیت به عاشقان حسینی است.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۳۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  محمدکریم خورشیدوند امروز در  جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای اربعین حسینی، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا اگرچه بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی همچون راهپیمایی اربعین در ایران و استان انجام نمی‌شود، اما بایستی کارها را به نحو دیگری ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: بایستی ضمن تبدیل تهدید کرونا به فرصت، هر خانه را یک موکب عزاداری امام حسین(ع) کرد، به‌گونه‌ای که اقامه عزای حضرت در هیچ فضایی تعطیل نشود.

مسوول موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد از ایجاد مجمع عمومی مواکب استان خبر داد و گفت: در این مجمع قرار بر استفاده از ظرفیت همگانی برای ارائه خدمات باکیفیت به عاشقان حسینی است.

خورشیدوند بیان داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، بایستی علاوه بر جاری نمودن گفتمان انقلاب اسلامی در بستر جامعه،‌نظام‌سازی نیز صورت پذیرد.

وی به تقسیم کار مواکب استان به منظور محرومیت‌زدایی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هشت موکب در نقاط محروم استان حضور یافته و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مسوول موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد، ارائه خدمات عمران و آبادانی همچون ساخت دستشویی و حمام در مناطق محروم را از جمله فعالیت مواکب طی ایام اربعین برشمرد.

خورشیدوند با بیان اینکه دیگر مواکب فعالیت کمک مومنانه و مواسات را دارند، گفت: 300 بسته لوازم‌التحریر به همراه توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نسازمند خرم‌آباد توزیع خواهد شد.

وی همچنین از برپایی عزادری امام حسین(ع) توسط یکی از مواکب خرم‌آباد در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط، پیاده‌روی نمادینی در روز اربعین تا گلزار شهدای خرم‌آباد خواهیم داشت.

انتهای پیام/
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار