به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین به مناسبت هفته ناجا با فرمانده و کارکنان این نیرو در شهرستان کرج دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۴۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ زنجانی به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند با  سرهنگ گودرزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و هیئت همراه هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان نیروی جان برکف و دلاور ناجا تبریک و با اعطای لوح تقدیر و اهدایایی از زحمات مجاهدانه آنان قدردانی کردند.

سرهنگ زنجانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را بازوان توانمند کشور در ایجاد و توسعه امنیت مردم ایران برشمرد و تعامل این ارگان ولایی با  سپاه و بسیج را در حد بسیار خوب و بالایی ارزیابی و خواستار حفظ و تقویت بیشتر این همکاری صمیمانه به منظورحفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایران شدند.

در ادامه این دیدار سرهنگ معظمی گودرزی ضمن تشکر فراوان از حضور فرمانده سپاه ناحیه کرج و هئیت همراه در مرکز فرماندهی ناجا شهرستان کرج تعامل و همکاری سپاه و بسیج را با همسنگرانشان در ناجا بسیار مفید و سازنده ارزیابی کرد، خاطر نشان کرد: تمام نیروهای مسلح با حفظ وحدت و اطاعت از اوامر فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی و خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی هستند و همچون سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به لباس سربازی خود افتخار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار