خبرهای داغ:

شهرستان سمنان حال و هوای کربلایی به خود گرفت

سوگواره مرهم در فضای شبیه سازی شده بین الحرمین در سمنان آغاز شد
کد خبر: ۹۲۸۳۶۵۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان همه ساله این روز‌ها میلیون‌ها میلیون دلداده حسینی راهی کربلا بودند، اما امسال قسمت نبود کسی راهی سرزمین عشق شود! امسال عده‌ای رفته و عده‌ای جا مانده نداشتیم! همه جاماندند و همه با هم آه حسرت می‌کشند امسال حتی جامانده‌ها نمی‌توانند به جای پیاده روی اربعین در کربلا، مقصد حرم شاه عبدالعظیم را هدف قرار دهند و در مسیر ری قدم بردارند!
نباید شک کرد که در این ماندن و نرفتن هم رزق است؛ چرا که عاشق در تب دوری بیشتر مشتاق دلداده‌اش می‌شود، بیشتر دلتنگش می‌شود؛ دلتنگ پیاده روی اربعین، دلتنگ "هلا بالزوار" گفتن موکب داران، دلتنگ کودکان عطر به دست گرفته کنار جاده که شیطنت از سر و رویشان می‌ریزد، دلتنگ چای عراقی که خوش طعم‌ترین چای عالم است و با تمام تلخی‌اش که قرار است با شکر فراوان شیرین شود، خستگی راه را از تن به در می‌کند، مخصوصاً آن زمان که لبخند موکب‌دار عراقی را بعد از انتخاب چای عراقی در جواب "ایرانی یا عراقی؟ " می‌بیند!
حالا که مجال زیارت نیست و نمی‌توان قدم در طریق کربلا گذاشت چطور باید این دل بی‌تاب را آرام کرد و مرهمی بر دل‌های بی‌قرار شد؟! مگر می‌شود دست روی دست گذاشت و کاری نکرد؟!
در همین راستا بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان همت کرده و فضای بین الحرمین را در شهرستان سمنان شبیه سازی کردند تا دل‌های سمنانی‌ها کربلایی شود و از بین الحرمین جا نماند.
سرهنگ محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: قریب به یک ماه است که بسیجیان غیور قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان در صدد برپایی فضای شبیه سازی شده بین الحرمین هستند و از ۱۵ مهر ماه به مدت ۶ شب این برنامه عزاداری در منطقه شهرک پیامبر اعظم (ص) مسکن مهر –بوستان نشاط با حضور سخنرانان برجسته استانی و مداحان برجسته استانی و کشوری پذیرای حضور گرم همشهریان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار