فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع):
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: اربعین حسینی رزمگاه امتحان الهی می باشد و درس اربعین پیروی از ولایت و مکتب سرخ شهادت است.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۶۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ زنجانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان این ناحیه ضمن گرامیداشت و زنده نگه داشتن ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: فرهنگ اربعین انسان ساز و درس آموز است، ما می توانیم با بهره گیری از آموزهای حیات بخش مکتب حسینی در هر مسئولیت و جایگاهی به رشد و تعالی معنوی و مادی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مراسم اربعین حسینی و عدم شرکت زائرین مشتاق ایرانی، افزود: امسال همه ما یک حسرت بزرگ بر دلمان سنگینی می کند و آن عدم توفیق شرکت در این رستاخیز الهی است، اما همه دل ها و ذهن عاشقان حسینی در مسیر پیاده روی اربعین در تلاطم و تکاپو می باشد و امیدواریم با مرتفع شدن بیماری کرونا توفیق حضور در این مراسم پرفیض و حماسی را پیدا کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اربعین حسینی را رزمگاه امتحان الهی خواند، اضافه کرد: درس اربعین پیروی از ولایت و مکتب سرخ شهادت است و این شرایط تحولی بوجود آمده امت اسلامی در راهپیمایی های هم ساله اربعین مقدمات ظهور حضرت بقیه الله (عج) می باشد.

سرهنگ زنجانی تصریح کرد: ماموریت اصلی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان کشور"تربیت انسان شایسته" است.

وی با تشریح خصوصیات انسان شایسته، گفت: مهم ترین شاخصه انسان شایسته داشتن روحیه جهادی است، یعنی دانش آموزان ما علاوه بر داشتن ایمان و دانش بایستی روحیه جهادی را در راس فعالیت های خود قرار بدهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان اساسی ترین ماموریت آتش به اختیار بسیجیان و فرهنگیان را مقابله با اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش که بصورت نهان و آشکار در حال نفوذ می باشد، برشمرد، خاطر نشان کرد: بی تفاوتی در مقابل اجرای 2030 خسارت عظیم و جبران ناپذیری برای تمام ملت ایران به بار خواهد آورد و هرکس دلش برای انقلاب و کشور می طپد بعنوان دستور آتش به اختیار مقام معظم رهبری می بایست تلاش کنند که مانع اجرای طرح منحوس 2030 در آموزش و پرورش شوند و در همین راستا سپاه تلاش خواهد کرد با ارائه طرح تحولی به آموزش و پرورش ظرفیت های عظیم و نهفته بسیج دانش آموزی و فرهنگیان را فعال تر کنیم .

ارسال نظرات