خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه از ویژگی‌های شهید«همدانی» ایثار، ازخودگذشتگی، مردمداری و ارتباط با نسل جوان بود، گفت: ایشان کاری کرد که نسل جوان ما شهید «همت» و «احمد متوسلیان» را تجربه کنند.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۸۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

نسل جوان ما با وجود سردار «همدانی»، شهید «همت» و «متوسلیان» را تجربه کردندسردار محمدرضا یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه آنچه که می‌شود به جوانان از شهید «همدانی» بگوییم ایثار، از خودگذشتگی، مردم داری و ارتباط با نسل جوان او است، اظهار داشت: وقتی سن بالا می‌رود ارتباط با جوانان سخت می‌شود که برای سردار «همدانی» بسیار آسان بود.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» به دنبال صحنه‌ای برای خدمت، محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین و توجه به خانواده شهدا بود، گفت: سردار شهید «همدانی» کاری کرد که نسل جوان ما شهید «همت» و «احمد متوسلیان» را تجربه کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه جوانان ما وقتی از شهید «همت» و شهدای دیگر خاطره‌ای می‌خواندند فکر می‌کردند آن برای زمان جنگ بوده و اقتضای زمان بوده که آنگونه رفتار کنند، گفت: با وجود سردار «همدانی» جوانان تجربه کردند که یک نفر می‌تواند در سطح فرمانده همانند آنان باشد و حضور «همدانی» در بین جوانان بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: تنها راه ادامه دادن راه شهدا این است که اعمال و رفتار شهدا را بشناسیم و در خود پیاده کنیم و هرروز با خود محاسبه کنیم که چقدر شبیه سردار «همدانی» بوده‌ام و راه آنان را رفته‌ام.

سردار یزدی افزود: با توجه به مسیری که شهدا رفته‌اند ما متوجه می‌شویم مسیر سخت نیست و این مسیر اراده، تلاش و ممارست می‌خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات