توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان سمنان

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سمنان از تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در این استان در راستای رزمایش «مشق احسان» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۰۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی عجم اظهار کرد: در مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد.
وی افزود: در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در دو نوبت در ایام دهه ولایت و دهه نخست محرم بیش از ۱۰۰ تن مرغ در استان سمنان توزیع شده است.
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سمنان خاطرنشان کرد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه شد که تاکنون ۶ هزار بسته در این استان با همکاری گروه‌های جهادی بین جامعه هدف توزیع شده است.
عجم ادامه داد: امروز یک‌هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در شهرستان شاهرود با کمک خیران توزیع می‌شود که این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به تهیه ۲۱ سری جهیزیه برای نیازمندان گفت: بعد از رزمایش مشق احسان، توزیع جهیزیه را خواهیم داشت و در ادامه آن ساخت منازل نیازمندان و مرمت و بازسازی منازل و آب‌رسانی به روستا‌ها در دستور کار قرار دارد.
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سمنان از فعالیت ۲۴ گروه جهادی در شهرستان شاهرود در راستای فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار