به همت دانشجویان بسیجی در یزد:

راه اندازی موکب نمادین شهدا در حسینیه ایران

جمعی از جوانان بسیجی دانشجوی دانشگاه فنی شهید صدوقی یزد هستند، همزمان با اربعین حسینی موکب نمادین حسینیه ایران و شهدا را راه اندازی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۸۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، جمعی از جوانان بسیجی استان‌های یزد، اصفهان، خراسان و اهواز که دانشجوی دانشگاه فنی شهید صدوقی یزد هستند، همزمان با اربعین حسینی موکب نمادین حسینیه ایران و شهدا را راه اندازی کردند.

این حرکت خودجوش توسط جوانان گام دومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت خانواده‌های شهدا با توجه به سخنان استاد پناهیان که بر ایجاد فضای پیاده روی اربعین به صورت موکب و ماکت نمادین در شهر‌ها تاکید داشتند، به مرحله اجرا رسید.

جوانان بسیجی در این برنامه فرهنگی و مذهبی نمادین نظم پیاده روی اربعین را با حضور ماکت‌هایی از سرداران شهید، چون سردار سلیمانی و شهدای دفاع مقدس و ماکت میزبانان پیاده روی اربعین به نمایش گذاشته و تداعی گر حال و هوای اربعین در یزد؛ حسینیه ایران هستند.

این موکب نمادین در بلوار دانشجو و جنب ورودی دانشگاه فنی شهید صدوقی در فضایی باز ایجاد شده و گوشه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با توسل به قیام عاشورا و واقعه کربلا را به نمایش می‌گذارد.

لازم به ذکر است هزینه هر پرچم و علم را یک خانواده شهید و هزینه تهیه ماکت‌های شهدا با تصاویر شهیدان را نیز خانواده شهدای عزیز و گرانقدر یزدی تقبل کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار