فرمانده ناحیه مرکزی یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مهدیه:

فرمانده مقابله با جنگ نرم در یک خانواده زن است

سرهنگ "جوکار" در تشریح اهمیت جنگ نرم دشمن و نقش زنان با تصریح اینکه فرمانده مقابله با جنگ نرم در یک خانواده زن است اذعان داشت: هدف دشمن انحراف ذهن مردم از دشمنی با دشمن است.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضورجناب سرهنگ "جوکار" فرمانده ناحیه، حجت الاسلام "پوربابایی"نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد، فرمانده پایگاه و اعضای شورا حوزه برگزار گردید.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد دراین مراسم در تشریح اهمیت جنگ نرم دشمن با طرح این سوال که ایا ما درمقابله با جنگ نرم به معنای واقعی مقابله نموده ایم یا گاهی اوقات تسلیم شده ایم افزود:ما در زمینه ترجیح دادن خواست مردم بر رضایت و خواست خداوند متعال هزینه‌های غیرقابل جبرانی را پرداخت کرده ایم.
وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در زمینه جنگ نرم و از بین بردن بنیان سیاسی اجتماعی کشور به وسیله تزلزل بنیان خانواده افزود:فرمانده مقابله با جنگ نرم در یک خانواده زن است و همانطور که موفقیت فرزندان و همسر با محوریت زن ان خانواده است، انحطاط و زوال یک جامعه نیز از زن است.
سرهنگ"جوکار" با تصریح اینکه جنگ نرم در زمان ائمه معصوم ع. و امام علی ع. نیز وجود داشته به تشریح نقش زینب کبری س. و نقش زنان در مقابله با جنگ نرم پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه هدف کار ما نزدیکی به خدا و اماده کردن زمینه‌های ظهور امام زمان عج. است بر مطالعه چندین باره بیانیه گام دوم انقلاب تاکید نمود و اذعان داشت:با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب متوجه دیدگاه بلند رهبر انقلاب اسلامی و اهمیت و تاکید ایشان بر روی نکات مهم جنگ نرم خواهیم شد.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال قالب نمودن بن بست و برهان در ابعاد مختلف است؛ و می‌خواهد ذهن مردم را از دشمنی با دشمن منحرف نماید اظهار داشت:امام حسین ع. برای عزت ازادگی جنگید و زنده بودن به هر قیمتی ازادی و شرف نیست.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر داشتن همت بلند همراه با برنامه ریزی در مقابله با جنگ نرم با توجه به نقش زنان اذعان داشت:فرمانده پایگاه‌ها نماینده انقلاب اسلامی در محله هستند و در محله فردی دلسوز‌تر از فرمانده پایگاه وجود ندارد.
وی دراخردر تشریح روش‌های جذب عضویت بسیجیضمن نفی منفعلانه و واکنشی عمل نمودن بر استفاده از روش‌های جذب نوین به کمک و همیاری شورا و هیئت اندیشه ورز تاکید نمود.
در اخر این مراسم حکم مسئولیت خانم شریفی فرمانده جدید حوزه توسط مسئول بازرسی ناحیه مرکزی یزد قرائت گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار