در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ اربعین

موکب مجموعه فرهنگی ندای بهشت ابرکوه در طریق الحسین (ع) برپا شد

جاماندگان پیاده‌روی اربعین امسال در ابرکوه، بلوار ابوریحان و شهید جلایی را با نصب رقم عمود، پرچم، بنر، عکس و برپایی موکب به صورت مسیر نجف تا کربلا شبیه‌سازی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۲۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، موکب خدام الحسین (ع) شهرستان ابرکوه امسال که به واسطه شیوع کرونا پیاده‌روی اربعین میسّر نبود با همکاری سایر هیئت‌های مذهبی شهرستان، مسیر بلوار‌های ابوریحان بیرونی و سردار شهید جلایی را با نصب رقم عمود، پرچم، بنر، عکس و برپایی موکب به نمایشگاه بزرگ اربعین تبدیل کرد.
موکب مجموعه فرهنگی ندای بهشت متشکل از مؤسسات زیرمجموعه شامل گروه هنری آینه، هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع)، مرکز خدمات روان‌شناختی آشیانه مهربانی و قرارگاه دانش‌آموزی و خانه طلاب جوان خشت اول در عمود ۳۴ طریق الحسین (ع) برپا شد.
در این موکب اقداماتی همچون توزیع برچسب با مضامین مذهبی، پشت‌نویسی ماشین، خوشنویسی، واکس، توزیع ماسک و توزیع پیکسل شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس انجام پذیرفت.
همچنین گروه سرود حافظان عَلَم در این موکب به اجرای سرود مرتبط با اربعین حسینی پرداخت و مرکز خدمات روان‌شناختی آشیانه مهربانی اقدام به ارائه مشاوره در زمینه خانواده و انجام تست روانشناسی به صورت رایگان نمود.
گفتنی است اولین گالری عکس مجموعه تلویزیونی علمداران که محصول گروه هنری آینه در سال جاری است در این موکب در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار