مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری ویژه برنامه اربعین حسینی توسط پایگاه محدثه در بهار

مسئول پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه اربعین به همت بسیجیان پایگاه محدثه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۹۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

برگزاری ویژه برنامه اربعین حسینی توسط پایگاه محدثه در بهارترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت ایام اربعین حسینی از برگزاری ویژه برنامه اربعین به همت بسیجیان پایگاه محدثه خبر داد و اظهار داشت: هر ساله در اربعین حسینی برنامه‌های عزاداری و تجمعات بزرگ برگزار می‌شد که امسال با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری، این مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یاد موکب‌های هر ساله راه کربلا ایستگاه صلواتی و پخش رزق حسینی (چای خشک، دارچین، نبات، گل محمدی) در بسته‌بندی‌های بهداشتی توسط نوجوانان بسیجی تهیه و در ایستگاه صلواتی توزیع شد.

وی افزود: اجرای گروه همخوانی مرات در ایستگاه صلواتی و رونمایی از پرچم متبرکه امیرالمومنین(ع) در بین همشهریان از برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

مسئول پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار ابراز داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز به همت بسیجیان این پایگاه نمایشگاه هفته دفاع مقدس با همکاری اعضای بهنام محمدی در مدرسه محبی شهرستان بهار برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن عکس شهدا و وصیت نامه شهدای زن و فضاسازی جنگ در غرفه‌ها حال و هوای جنگ و دفاع مقدس در مدرسه برای دانش آموزان تداعی شد .

ترابی افزود: همچنین برنامه ختم صلوات توسط دانش آموزان برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار