در نشست بصیرتی حوزه نرجس خاتون مطرح شد:

ما عماریم و سفر نفوذگرایان و جاسوسان به داخل شهرمان را لغو می کنیم

حجت الاسلام دادآفرین : ما عماریم و سفر نفوذگرایان و جاسوسان را به داخل شهرمان لغو می کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۸۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در نشست بصیرتی‌ای که با همت حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در انتهای خیابان شهید شعرباف در فضای باز در جمع بسیجیان و اقشار عمومی برگزار شد حجت الاسلام دادآفرین از بصیرت افزایی و عمار ولایت بودن صحبت کرد.
دادآفرین گفت: یکی از شهدای عزیز که چندی پیش هم ایام شهادتشان بود، شهید عماریاسر بود. شخصیتی که قرن‌ها از ایشان یاد میشود و در ذهن همه‌ی ما هست. مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند: «این عمار؟» این خطاب زن و مرد ندارد. برای عمار بودن که فقط نباید مرد بود، میشود زن باشی و عمار ولایت باشی. حال ببینیم ایشان چه شخصیتی داشته که الان نیاز به عمار داریم.
وی ادامه داد: باید عمار را بشناسیم تا مثل او باشیم. عمار در خانواده‌ای است که اهل مقاومت بودند آنان دین را با تمام عمق جان پذیرفتند و برایش جان دادند. اگر بخواهیم شبیه عمار باشیم باید خانواده مان را پرورش دهیم. سمیه آن چنان پای ایمانش ایستاد که آخر ابوجهل با نیزه به سر او زد و او را شهید کرد. یاسر و عبدالله هم زیر شکنجه‌های ابوجهل شهید شدند و خود عمار هم در جن صفین شهید شد.
دادآفرین تاکید کرد: اولین درس عمار این است که خانواده خود را از آتش نجات دهیم. دومین ویژگی عمار عمر طولانی ایشان است که با برکت بوده. امیرالمومنین فرمودند: «الحق مع العمار». حق با عمار همراه است. بصیرت یعنی از زمانه عقب نمانی و دوست و دشمنت را بشناس.
وی هشدار داد: مسئولین لیبرال فکر می کنند که مشکلات کشور و مردم به خاطر عدم ارتباط با آمریکاست و حرف از مذاکره میزنند. اما این را بدانند که هر یک از ما عمار هستیم از جان برای حفظ دین میگذریم. ما عماریم و سفر نفوذگرایان و جاسوسان را به داخل شهرمان لغو میکنیم.
ارسال نظرات