ندبه خوانی صبح جمعه حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در صبح جمعه جهت خواندن دعای ندبه در انتهای خیابان شهید شعرباف در محله محمودآباد از حجت الاسلام دهقان جهت سخنرانی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۰۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در صبح جمعه جهت خواندن دعای ندبه در انتهای خیابان شهید شعرباف در محله محمودآباد از حجت الاسلام دهقان جهت سخنرانی دعوت کرد.
دهقان گفت: جمعه‌های زیادی منتظر اماممان شدیم و، اما توفیق حاصل نشد شاید این جمعه با دلی شکسته‌تر او را بخوانیم به جهت این که جمعه‌ی بعد از اربعینی است که توفیق بودن در کربلا را نداشتیم و به خاطر همین دل شکسته خداوند توفیق ظهور امام عصرمان را بدهد.
وی گفت: بعضی آدم‌ها چقدر زیبا و حسینی زیسته اند و حسینی رفته اند. خبر شهادت حاج قاسم را بعد از نمازصبح روز جمعه شنیدیم و آسمان بر سرمان آوار شد و امروز چهلمین هفته شهادت ایشان مصادف شد با اربعین حسینی و چقدر این یکی شدن زیباست و کاش ما هم این کونه حسینی باشیم و این توفیقات نصیبمان شود.
دهقان افزود: مردم بدانید که ما تا زمینه را برای ظهور فراهم نکنیم این مساله رخ نخواهد داد. اگر غیبت این امام بزرگوار طولانی شده مسبب آن خودمان هستیم که با کارهایمان نشان دادیم منتظر فرج نیستیم و فقط با زبان گفتیم ما انتظار فرج را میکشیم. دل و زبانمان یکی نیست. چون امام زمان (عج) فرمودند: همانا پدران من (ائمه و اوصیاء علیهم السلام) بیعت حاکم و طاغوت زمانشان بر ذمه ان‌ها بود، ولی من در هنگامی ظهور و خروج مینمایم که هیچ طاغوتی بر من منت و بیعتی نخواهد داشت.)
وی تاکید کرد: با این غیبت امام ما مورد آزمون هستیم سعی کنیم از این آزمون الهی پیروزمندانه بیرون آییم و یک آزمون همین دیروز بود که از امر رهبری اطاعت کردیم و اربعین در کربلا نبودیم. این یعنی ما داریم تمرین اطاعت از امام زمان برای عصر ظهور می کنیم. هدف ما در زندگی باید بندگی در صراط مستقیم باشد و این را باید آن قدر تمرین کنیم تا ملکه شود.
ارسال نظرات