نشست معرفتی در شب اربعین حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در شب اربعین در نشست معرفتی از حجت الاسلام دادآفرین جهت سخنرانی در انتهای خیابان شهید شعرباف واقع در محله محمودآباد دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۱۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در شب اربعین در نشست معرفتی از حجت الاسلام دادآفرین جهت سخنرانی در انتهای خیابان شهید شعرباف واقع در محله محمودآباد دعوت به عمل آورد.
دادآفرین گفت: کرونا و جامادن از حرم امام زمانِ سال ۶۱ هجری قمری به ما آموخت چقدر فراق و انتظار برای عاشق سخت است. نمیدانم در قافله‌ی عشاقیم یا معشوقان. اما این را میدانم که سال‌ها برای (هل من ناصر) امام زمان حی و حاضرمان لبیک نگفته ایم. او سال‌ها منتظر است. چگونه انتظار حسین (ع) را میکشیم، ولی از، ولی عصر (عج) غافلیم؟
وی افزود: انتظار سخت است فراق سخت است البته برای عاشق و دلداده واقعی نه هر کسی که فقط به لقلقه‌ی زبان عاشق است. درست است که کرونا داغ فراق بر سینه مان فشرد، اما ما منظر روزی هستیم که پرچم یالثارات الحسین را به زودی زود بر دوش کشیم.
دادآفرین در ادامه گفت: عشق حسین (ع) بدون بغض دشمن بی معناست اگربر تن دشمن و دین حسین (ع) و خدای حسین (ع) لرزه انداختیم حقیقتا کربلایی هستیم و شاید علمدار حسین باشیم. پیاده روی تا کربلا همان از ولایت تا شهادت است. کربلایی شدن به کربلا رفتن نیست وقتی کربلایی میشویم که این اصل مشق هر شب زندگیمان باشد وگرنه، چون طرماح جا میمانیم و جاماندن سخت است.
وی خاطر نشان کرد: ان شاءالله کرونا قعود قبل از قیام باشد خودمان را آماده کنیم، اما نمیخواهیم (یا لیتنا کنا معک) را بار دیگر زمزمه کنیم.
ارسال نظرات