با همت دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر؛

سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» در استان البرز برگزار شد

ویژه برنامه سوگواره قرآنی رهروان حسینی به صورت مجازی و پخش زنده از صفحه رسمی نوای مداحان استان البرز،سازمان بسیج مداحان استان و تشکل بزرگ قرآنی موعود در شام اربعین ۹۹ در کانون قرآن و عترت موعود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۱۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  ویژه برنامه سوگواره قرآنی رهروان حسینی به صورت مجازی و پخش زنده از صفحه رسمی نوای مداحان استان البرز،سازمان بسیج مداحان استان و تشکل بزرگ قرآنی موعود در شام اربعین ۹۹ در کانون قرآن و عترت موعود با همت دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر برگزار شد.

سرهنگ‌ دوکم پاسدار شعبانی هدف از برگزاری این مراسم را استفاده از ظرفیت ماه محرم و صفر برای ترویج فرهنگ قرآنی دانست و گفت: ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) فرصت بسیار خوبی برای آشنایی مردم با قرآن و اهل‌بیت(ع) است لذا باید از این فرصت برای تبیین مبانی الهی و پیامد حرکت تاریخی امام حسین(ع) استفاده کرد.

فرمانده ناحیه امام هادی ع با اشاره به اهتمام سالار شهیدان به قرائت قرآن‌کریم تصریح کرد: همانطور که امام حسین(ع) در شب عاشورا از دشمنان مهلت گرفت تا به تلاوت قرآن و اقامه نماز بپردازند لذا شایسته است پیروان و عزاداران سالار شهیدان به این سیره بیش از پیش عمل کنند و فرهنگ انس با قرآن‌کریم در ماه محرم و صفر بیش از پیش شکل بگیرد.

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار