خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

نشست فرهنگی با موضوع فضای مجازی و آسیب های آن در پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها روستای مهنان بجنورد

با همت پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها حوزه بسیج حضرت زینب (س) سپاه بجنورد، نشست فرهنگی با موضوع فضای مجازی و آسیبهای آن در حسینیه روستای مهنان با سخنرانی حاج آقا طاهری فرد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۳۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست آموزشی فرصت ها و آسیب ها و راهکارها در فضای مجازی به همت پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها حوزه بسیج حضرت زینب (س) سپاه بجنورد با هدف آشنایی هرچه بیشتر بسیجیان این پایگاه با فضای مجازی و آسیب های آن با حضور حدود 40 نفر ازبسیجیان خواهر در محل حسینیه این روستا برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام طاهری فرد ، نسبت به ضرورت آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها و بسیجیان با فضای مجازی ، فرصت ها و آسیب های آن توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: در کنار همه فایده های شبکه های اجتماعی ، آسیب هایی هم وجود دارد که باید ازعلم سواد فضای مجازی برای کاهش آسیب های آن استفاده کنیم ، فضای مجازی جزیی از زندگی در عصر کنونی است که ضرورت آشنایی خانواده ها و حضوردر این فضا به شدت احساس می شود.

حجت الاسلام طاهری فرد با بیان اینکه نسل جوان بیشترین وقت و انرژی خود را در این فضا صرف می‌کنند گفت: والدین نیز باید با آگاهی کامل و آموزش های لازم وارد این فضا شوند.

وی ضمن اشاره به این نکته که سالم ماندن در این فضا که انواع محتوی در آن می باشد بسیار سخت می باشد اظهار داشت: برای سالم ماندن در این فضا باید جوانان را مسلح به نیروی ایمان و تقوی کرد.

از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها روستای مهنان برگزاری حلقه صالحین با موضوع احکام بانوان با سخنرانی خانم رسولی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار