آرزو یوسفی

محافظ و سپر جوانان در برابر غفلت ها و لغزش ها ، تقویت بنیه اعتقادی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد گفت: محافظ و سپر جوانان در برابر غفلت ها و لغزش ها ، تقویت بنیه اعتقادی است.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۴۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد " ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت : شما جوانان عزیز جبهه و اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی را ندیده و به واسطه راویان و رزمندگان دفاع مقدس با آن آشنا شده اید و این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده و باید با توکل بر خداوند متعال در مسیر شهدا مانده تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسد.

وی به جنگ تمام عیار در عرصه اقتصادی اشاره و اظهار کرد: با اینکه در جنگی نا برابر درعرصه اقتصادی قرار داریم ، اما مردم ولایت مدار ایران اسلامی همچنان که در هشت سال جنگ تحمیلی پشتوانه ای محکم برای انقلاب بودند ، در حال حاضر نیز تحریم و بی تدبیری را تحمل و پشتیبان ولایت فقیه وانقلاب اسلامی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد در ادامه گفت : کم رنگ شدن معنویت در جامعه و مسئولان باعث اختلاس و فساد می شود و باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشند و توجه به اعتقادات و تقویت آن راه های بسته را باز می نماید ، محافظ و سپر جوانان در برابر غفلت ها و لغزش ها ، تقویت بنیه اعتقادی است.

حجت الاسلام اکبرزاده در پایان به آسیب های فضای مجازی پرداخت و تصریح کرد: دغدغه جوانان عصرحاضر اینترنت و ورود به فضای مجازی است که این مسئله گرچه دارای فواید و مزایایی است اما نباید باعث شود تا از آسیب ها و تهدیدات آن غافل شویم و باید سواد رسانه ای و بنیه دینی خود را تقویت تا دچار وسوسه های شیطان نشویم.

در این بازدید که حدود 2 ساعت طول کشید نماز ظهر و عصر نیز با جماعت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار