خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون، گروه های جهادی، خیران، بسیج و غیره همگی در کمک به اطعام نیازمندان و اقدامات انجام شده برای آنان بسیارهمت بسیار گذاشتند.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۵۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباسعلی ریحانی» اظهار داشت: همه گروه های جهادی و غیره در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت فراوان داشتند که کمک های آنان در تهیه و توزیع، نقدی و غیر نقدی بوده است.

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: دیشب دوهزار پرس غذای گرم برای نیازمندان شیروان تهیه و توزیع شد.

ریحانی عنوان کرد: با توجه به شناسایی نیازمندان و مردم مناطق محروم شیروان، تهیه و توزیع غذاها به همت آستان مقدس امامزاده غیبی(ع)، گروه جهای منتظران مهدی (عج)، گروه جهادی مهر قائم و با همکاری بسیج حضرت ولیعصر(ع) صوررت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو، این گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان کرده که به صورت داوطلبانه و جهادی در تهیه و توزیع اطعام همکاری دارند.

وی ضمن تشکر از کمک های مزبور و  با بیان اینکه سخنان ارزشمند رهبری در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه چراغ راه همه نیک اندیشان قرار گرفت، افزود: یک اشاره ایشان کافی بود تا لبیک‌گویان، خیزشی عظیم در جامعه به وجود بیاید.

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دو مرحله بین افراد محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

ریحانی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

وی بیان کرد: از سویی با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۹۰۰ بسته نوشت افزار هم که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها