آئین زنگ مقاومت در دشتستان

آئین زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس در دبیرستان ثارالله برازجان با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۵۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آئین زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس در دبیرستان ثارالله برازجان با حضور نوروزی فرماندار دشتستان، زراعتگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، باقری مدیر آموزش و پرورش، سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان، سرهنگ ملکوتی جانشین فرماندهی انتظامی، خویش دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مدیر، مربیان و دانش آموزان دبیرستان و بردبار فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان دشتستان برگزار شد.
فرماندار دشتستان در آئین نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار که در دبیرستان شاهد ثاراله برازجان برگزار گردید ماه مهر را به عنوان فصل سرسبز و شکوفایی علم و دانش دانست و گفت:: ماه مهر به عنوان ماه زدودن غبار جهل و ظلمت از قلب‌ها و گستراندن فصل شکوفایی و موفقیت، در کشور ما با دو مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس عجین شده است.
فتح اله نوروزی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای بازگویی رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دانست و گفت: امنیت امروز جامعه ما مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد علیه ابرقدرت‌های آن دوران بود که باید برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.
وی هدف از نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را انتقال فرهنگ دفاع و شجاعت به جوانان و نوجوانان دانست و گفت:: زنگ مقاومت و ایثار را در مدارس به صدا در می‌آوریم، چون دفاع مقدس گنجینه نابی از درس مقاومت و ایستادگی است که باید دانش آموزان را با آن آشنا کرد.
این مقام مسئول افزود: ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم و می‌خواهیم به جهان و نسل جوان و نوجوان خود ثابت کنیم که ما آغازگر جنگ نبودیم و برای دفاع و ایستادگی در مقابل قدرت‌ها وارد این نبرد نابرابر شدیم که آن را دفاع مقدس نامیدیم.
ارسال نظرات