سومین مرحله از گام دوم کمک مومنانه با توزیع بیش از 3000 بسته اقلام غذایی در آستانه سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در میانه به مرحله اجرا در می آید.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۷۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع متولیان و مسئولان اجرایی این برنامه، کمک به محرومین و مستضعفان جامعه را کاری خدایی دانسته و اظهار داشت: این توفیق بسیار بزرگی است که خداوند خواسته است که جریان این خیر از دستان شما اتفاق بیافتد.

   حجت الاسلام روح الله مهدی نیا دستگیری از محرومین، افراد بی بضاعت و آسیب دیدگان کرونا را در وهله اول یک خدمت صادقانه و در مرتبه بالاتر، احیای امر ولایت دانست و تاکید کرد: اجرای چنین برنامه هایی نیازمند وحدت و همکاری و یک حرکت الهی است.  

   وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، گفت: در چنین وضعیتی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجهند و از سویی کم کاری برخی از دولتمردان، این مشکلات را دو چندان می کند، دشمن با دیدن چنین برنامه هایی که به صورت خودجوش و مردمی جهت تحقق منویات رهبری صورت می پذیرد، دچار یاس و ناامیدی شده و وحدت مردم، او را دچار وحشت و نگرانی می کند.

ارسال نظرات