معرفی کتاب؛

جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران معاصر

کتاب "جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران معاصر " نوشته دکتر علی مرادزاده، در 700 صفحه و 7 بخش تدوین شده و در سال 99 توسط نشر ناد منتشر گردیده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۸۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور کتاب "جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران معاصر " را جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

این کتاب نوشته دکتر علی مرادزاده است که  در 700 صفحه و 7 بخش تدوین شده و در سال 99 توسط نشر ناد منتشر گردیده است.

گفتنی است در بخش اول کتاب "جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران معاصر "  به روند شناسی جریان مذهبی و انقلابی از ابتدای عصر غیبت معصوم (عج) تا پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شده  و همه طیف‌ها و حرکت‌های نیروهای مذهبی مورد بحث قرار گرفته است. بخش دوم به جریان شناسی سیاسی مذهبی در دوره جمهوری اسلامی تا کنون اختصاص یافته و همه گروه ها و طیف ها اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالگرا و انشعاب ها و ائتلاف های هر یک و وضعیت شناسی آن ها در انتخابات مختلف را مورد بررسی قرار داده است. بخش سوم به وضعیت شناسی و سرانجام جریان ملی گرا و ملی مذهبی ها، بخش چهارم به جریان مارکسیست، بخش پنجم به جریان نفاق و التقاط، بخش ششم به جریان سلطنت طلب و بخش هفتم به جریان روشنفکری از ابتدای شکل گیری تا کنون پرداخته است.

جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران معاصر

قیمت این کتاب 70 هزار تومان است و علاقه‌مندان برای تهیه آن  می‌توانند از طریق نشر ناد اقدام کرده و یا  با شماره تلفن  09122174822 تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات