خبرهای داغ:
سردار عمرانی:

پایگاه‌های بسیج در تمدن‌سازی نوین اسلامی پیشگام هستند

مسئول طرح و برنامه و راهبردی سازمان بسیج با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در تمدن‌سازی نوین اسلامی پیشگام هستند، گفت: باید سرپنجه‌های بسیج که پایگاه‌ها و حوزه‌ها هستند باید قوی شوند.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۴۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

پایگاه‌های بسیج در تمدن‌سازی نوین اسلامی پیشگام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  سردار عمرانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان بیان کرد: در دوره‌ای واقع شده‌ایم که در جهان رقابتی برای تصرف و نقش آفرینی و سهم خواهی بیشتر بین کشورها به راه افتاده است و همچنین همه ملت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند ایدئولوژی خود را به دیگر کشورها بقبولانند باید قوی شوند، کشور ما نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی از بدو تولد انقلاب اسلامی نیز دستور کار ما این بوده که قوی شویم و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم، گفت: بعد از گذشت سال‌ها این مانیفیست در حال فراموشی بود که رهبر معظم انقلاب بار دیگر آن را با بیانیه گام دوم انقلاب شعله‌ور ساختند و اعلام فرمودند که هدف ما تمدن‌سازی نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

مسئول طرح و برنامه و راهبردی سازمان بسیج افزود: از آنجایی که همیشه بسیج عهده‌دار مسئولیت‌های بزرگ در کشور بوده و سازمانی است که دغدغه اجرای منویات امامین انقلاب را داشته بنابراین این امر مهم نیز بر گردن بسیج نهاده شد و ما بر آن شدیم تا این بحث را با تمام توان پیگیری کنیم .

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در تمدن‌سازی نوین اسلامی پیشگام هستند، ادامه داد: جلسات متعددی برگزار شد و بالاخره به این نتیجه رسیدیم باید سرپنجه‌های بسیج که پایگاه‌ها و حوزه‌ها هستند قوی شوند.

سردار عمرانی تصریح کرد:برای این کار ابتدا وضعیت سنجی در چند مرحله از تمام پایگاه‌ها انجام شده و همچنین ادامه دارد تا نقاط ضعف و قوت پایگاه بسیج شناسایی شود و در یک پروسه سه ساله پایگاه‌ها تقویت شوند و مشکلاتشان رفع شود تا بتوانیم با قوت در راستای آرمان امامین انقلاب گام برداریم.

وی ابراز داشت: یک نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که اگر قرار باشد به اهداف خود برسیم باید دایره بسیج را بازتر کنیم و از تمامی آحاد مردم در داخل پایگاه بسیج داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات