سردار حکمتیان عنوان کرد:

اعتقاد ما بر انجام کار به صورت قرارگاهی و جهادی است

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما اعتقاد داریم که کار را باید به صورت جهادی،قرارگاهی و عملیاتی به انجام برسانیم.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۶۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح سردار سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین پیروز مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۴۸ فتح و هیئت همراه با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان دیدار کردند.
سردار حکمتیان با تقدیر از سردار انصاری فرمانده پیشن نیروی انتظامی استان و تبریک هفته نیروی انتظامی، انتصاب شایسته سرهنگ کیقباد مصطفایی به فرماندهی انتظامی استان را تبریک گفتند.
در این دیدار صمیمی فرماندهی تیپ ۴۸فتح ابراز داشت: تیپ ۴۸فتح از صفر تا صد در هر حوزه‌ای که فرماندهی انتظامی استان نیاز بدانند کمک کار و در کنار این نیروهای خدوم و زحمتکش است.
سردار حکمتیان گفت: ما اعتقاد داریم که کار را باید به صورت جهادی،قرارگاهی و عملیاتی به انجام برسانیم.
در ادامه این آئین فرمانده انتظامی استان سرهنگ کیقباد مصطفایی با تقدیر از حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح و هیئت همراه گفت: امروز به لطف خداوند علاوه بر امنیت داخلی امنیت در فراسوی مرزها را با وجود مقتدرانه نیروهای مسلح و در راس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهدیم.

وی بیان کرد: در داخل کشور هم همین طور است نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار در امنیت داخلی برقرار کننده حفظ نظم و آرامش در جامعه است. خوشبختانه با همراهی صفا و صمیمیتی که در بین نیروهای مسلح وجود دارد شاهد امنیت بسیار مطلوب و پایداری در درون کشور هستیم. استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان ولایی و مردمی که ثابت کردند پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و پشت سر رهبرشان هستند و حرکت هایی مثل سال ۹۸ متاثر از برخی جریانات و ناشی از یک حالت جو احساسی بوده که از دیگر نقاط کشور استان ما را در برگرفته بود.
سرهنگ مصطفایی گفت: به لطف الهی مشکل خاصی از لحاظ امنیتی در استان و در کشور نداریم اما به هر صورت نظام سلطه بیکار ننشسته و برخی نارضایتی‌های مقطعی را به سطح عمومی جامعه کشانده و دارد شیطنت‌های انجام می دهد اما هوشیاری و درک مردم استان و اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی کشور و استان ما و تبعیت از دستورات مقام عظمای ولایت تمامی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است. طبیعتا همراهی همدلی و صمیمیت نیروهای نظامی و انتظامی استان در راستای اطلاع امنیت اجتماعی بسیار موثر است.

وی افزود: ما امروزه شاهد تلاشهای سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اجتماعی اقتصادی و فرهنگی به عنوان یک سازمان مردمی اثرگذار هستیم که خیلی خوب نقش خود را ایفا کرده است به مراتب بیشتر از آنچه انتظار مردم و مقامات است که در صحنه‌های مختلف خیلی موفق ظاهر شده است و مردم به عنوان یک ملجا و پناهگاه و یگانی که در سختی‌ها و تنگناها در خدمت مردم بوده است، امروز مردم به سپاه اینگونه نگاه می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد, ابراز داشت: در واقع این اعتماد اجتماعی به دست نمی‌آمد جز با تلاش و برنامه‌ریزی و اقدامات خالصانه و در کنار مردم بودن. لذا امروزه بیش از هر زمان نیازمند همراهی و همدلی با مردم هستیم.

مصطفایی افزود: امنیت پایدار امروز حاصل درک و فهم و شعور بالای مردم و همراهی با نظام است و ما به عنوان نیروهای مسلح می‌بایست کاری کنیم تا این احساس وابستگی و دلبستگی‌شان به نظام افزایش یابد و انجام کارهایی که موجب دلزدگی مردم می‌شود پرهیز نماییم و از این ظرفیت عظیم مردمی در راستای حفظ برقراری امنیت استفاده نماییم.
وی در ادامه از زحمات سردار انصاری فرماندهی سابق نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر کردند و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند خواستار شدند.
مصطفایی افزود: که بنده هم امیدوارم بتوانم در این مسئولیت خطیر به خوبی انجام وظیفه نموده و در راستای خدمت گذاری به این مردم ولایت مدار ایفای نقش نمایم.
در پایان با اهداء لوح سپاس از طرف فرمانده‌تیپ ۴۸ فتح استان، از سرهنگ کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات