خبرهای داغ:
مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا، در جوار شهید گمنام دانشکده شهید مفتح شورین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۸۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

برگزاری مراسم اربعین حسینی در جوار شهید گمنام دانشکده شهید مفتح شورینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت خواهران و اعضای حلقات صالحین پایگاه ام الائمه شورین حوزه شهیده سمیه، مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا، در جوار شهید گمنام دانشکده شهید مفتح شورین برگزار شد.

برنامه با آیات نورانی قرآن کریم و دعای فرج دسته جمعی خواهران به نیت سلامتی و فرج حضرت ولی عصر(عج) آغاز شد؛ در ادامه مراسم دکلمه‌خوانی و دل نوشته مجری برنامه و عرض ادب به پیشگاه مقدس اهل بیت(ع) صورت گرفت.

در ادامه قاسمی از کارشناسان سیاسی یه تبیین تربیت اسلامی و عاشورایی بانوان، با توجه به الگوبرداری از رفتارهای الهی حضرت زهرا(س) و مکتب عاشورایی حضرت زینب کبری(س) و ادامه این مکتب الهی با توجه به زندگی الهی شهدا به ویژه شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی مطالبی بیان کرد .

ذکر مرثیه‌سرایی واقعه عاشورا و اربعین و روضه حضرت زینب کبری(س) در جمع خواهران عاشورایی از شورین و سطح شهر همدان، قرائت زیارت اربعین و دعای هفتم صحیفه سجادیه و ذکر مصیبت توسط حجت الاسلام روحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با فاصله‌گذاری کامل و اهداء ماسک رایگان به مهمانان، انجام تب‌سنجی و ضدعفونی دست‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات