نماینده زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی

نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است

نشست فرهنگی مدیران آموزش وپرورش شهرستان زرند با حضور عفت شریعتی وجمعی از رؤسای ادارات این شهرستان و در فضای باز این اداره و بارعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۹۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
  • به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان: نشست فرهنگی مدیران آموزش وپرورش شهرستان زرند با حضور عفت شریعتی وجمعی از رؤسای ادارات این شهرستان معاونان وکارکنان اداری اموزش وپرورش در فضای باز این اداره و بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد
    در این مراسم خانم عفت شریعت نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا و رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.
    وی افزود: روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها برافراشته شد تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.
    شریعتی تصریح کرد: حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی چراغ راه آزاد مردان و مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد.
    نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تار پود آن حماسه حسینی و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جریان است.
    عفت شریعتی گفت: اگرچه امسال اربعین حسینی با سال‌های اخیر تفاوت دارد و به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم پیاده روی اربعین و زیارت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان ممکن نشد، اما دل همه مومنان و عاشقان ولایت و امامت هنوز در تب و تاب اربعین است.
    در این ادامه این مراسم کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت:: اربعین حسینی وعده گاه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای کربلاست آرمان‌هایی که عدالت خواهی، پایمردی و آزادگی را، چون تمثالی درخشان در صحرای کربلا متجلی ساختند و امروز نهضت امام حسین علیه السلام هدایتگر و روشنایی بخش راه تمامی شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) است.
    وی افزود: حماسه عظیم اربعین به بشریت درس ایستادگی، مقاومت، پایمردی و ایثار داد و موجب همبستگی و اتحاد بین مسلمانان جهان شد.
    کاظمی تصریح کرد: امروز بر ماست تا به پیروی از آموزه‌های مکتب امام حسین (علیه السلام) نوجوانان و جوانان این سرزمین را با ابعاد متعالی نهضت عاشورا و این حرکت دینی و مذهبی آشنا سازیم.
    لازم به ذکر است در ادامه این برنامه خانم شریعت نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر آموزش و پرورش به صورت سرزده از مدارس این شهرستان بازدید کرد
    وی در این بازدید با تقدیر از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده مدارس در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، خوشبختانه اقدامات خوب و مؤثری در حوزه فعالیت‌های مشاوره ای، قرآنی، فرهنگی و هنری و... در قالب تولید محتوا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی انجام می‌گیرد.
    وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد فرصت مغتنمی است تا دغدغه همیشگی تبدیل کردن تهدیدات فضای مجازی به فرصت را عینیت ببخشیم.
    شریعتی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز انجام تمامی طرح و برنامه‌ها چه به صورت آموزش حضوری و چه غیر حضوری بیش از گذشته مورد تاکید و انتظار است.
    در ادامه حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز ضمن تقدیر از تلاش معلمان در استمرار آموزش دانش آموزان گفت: مدارس از همه ظرفیت‌های موجود در جهت کیفیت بخشی آموزشی به دانش آموزان استفاده کنند تا آن‌ها با آسودگی خاطر به تحصیل ادامه دهند.
    خبرنگار:غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات
آخرین اخبار