خبرهای داغ:

روحیه جهادی راه چاره مشکلات جامعه

مسئول بسیج کارمندان استان سمنان گفت: با افزایش روحیه جهادی در جامعه بسیاری از مشکلات مرتفع می شوند
کد خبر: ۹۲۸۴۴۰۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مرتضی دهرویه مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همزمان با روز دامپزشک با مدیر کل دامپزشکی استان سمنان دکتر حسینی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت روز دامپزشک و همچنین تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی در مجموعه دامپزشکی استان سمنان که یکی از شاخص‌ترین موارد نیز محسوب میشود سلامت و پاکدستی نیروی انسانی مجموعه دامپزشکی استان سمنان می‌باشد.
وی در خصوص سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز عنوان کرد: یکی از سیاست‌های ابلاغی رهبری بحث خود کنترلی است و عزیزان در مجموعه دامپزشکی در این زمینه بسیار خوب کار کرده اند و با روحیه جهادی بسیاری از کار‌های مهم را به سرانجام رسانده اند.
مرتضی دهرویه همچنین امنیت غذایی آحاد مردم جامعه را یکی از ضروری‌ترین موضوعات حوزه دامپزشکی برشمرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به رصد‌های انجام شده و شناخت به دست آمده از مجموعه دامپزشکی، این مجموعه در مقابل تهدید‌های سلامت و امنیت غذایی مردم استان نیز با احدی تعارفی نداشته و جای تقدیر دارد.
مسول سازمان بسیج ادارت و کارمندان استان سمنان همچنین در خصوص وجود ظرفیت‌های مختلف در این سازمان و اعلام آمادگی جهت همکاری تنگاتنگ با مجموعه دامپزشکی استان در جهت حل موضوعات و مشکلات واحد‌های مختلف نیز عنوان کرد: یکی از نگاه‌ها در سازمان بسیج ادارات استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و رسیدن به کارمند تراز انقلاب می‌باشد و در این راه نیز با تمام توان حرکت خواهیم نمود.
در ادامه این دیدار حسینی مدیر کل دامپزشکی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج ادارات و کارمندان گفت: مجموعه و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در جهت خدمت گذاری هر چه بهتر و بیشتر به عموم مردم در حال فعالیت می‌باشد و یکی از اقدامات مهم ما جلب رضایت مندی برای بهره برداران عزیزمان می‌باشد که این بهره برداران همان تولید کنندگان می‌باشند.
وی همچنین با مهم برشمردن موضوع دامپزشکی و کشاورزی در استان و کشور افزود: نزدیک به ۳۵ درصد اشتغال کشور به لحاظ تولید و اقتصاد کلان ملی بعد از صنعت نفت مجموعه جهاد کشاورزی می‌باشد و از مهمترین موضوعات در این حوزه به بحث تجدید پذیری در این چرخه فعالیتی می‌توان اشاره کرد.
مدیر کل دامپزشکی استان سمنان همچنین کمبود آب را یکی از مشکلات اساسی در این حوزه برشمرد و خاطر نشان ساخت: ظرفیت و فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح استان به لحاظ کشاورزی و دامپروری وجود دارد، ولی یکی از مشکلات اساسی در این حوزه برای تولیدکنندگان موضوع کم آبی است.
حسینی همچنین با اشاره به درون زا و برون زا بودن اقتصاد در حوزه جهاد کشاورزی نیز عنوان کرد:به حمدالله کشور در حال حاضر در این حوزه نیازمند کشور‌های خارجی نبوده و مجموعه وزارت کشاورزی در حوزه‌های مختلف در قالب یک زنجیره، مصادق اقتصاد مقاومتی می‌باشند که می‌توانند اشتغال نیز ایجاد کنند.
وی همچنین در خصوص امنیت غذایی برای مردم استان نیز گفت: ما ضامن امنیت غذایی مردم در استان هستیم و در این راستا با تمام توان سعی خواهیم کرد که محصول سالم به دست مردم برسد و در این راه ذره‌ای کوتاهی و مماشات نخواهیم داشت. در این فضای اقتصادی همه در حال تلاش هستند تا آسیبی به کشور وارد نشود و خوشبختانه همیاری خوبی در کشور و سایر مجموعه‌ها برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم وجود دارد و جای تشکر دارد. انشاا... با توجه به روندی که مجموعه بسیج ادارات در برگزاری میز‌های خدمت جهادی دارد بتوانیم مشکلات مجموعه‌های دامی در استان را برطرف کنیم.
گفتنی است در این جلسه مهدی کاشفی مسول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان، ولی شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل، حجت الاسلام قربانیان مسول نهاد رهبری در جهاد کشاورزی و حجت الاسلام اصغری مسول نهاد رهبری در دامپزشکی و جمعی از فرمانده هان پایگاه مقاومت دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند و در پایان این دیدار مرتضی دهرویه مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به مناسبت روز دامپزشک لوح تقدیری به مناسبت روز دامپزشک به حمیدضا حسینی مدیر کل دامپزشکی استان اهدا نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها